Tredegar Film Products Kft.

Cégünk, a Tredegar Film Products a világ egyik vezető műanyagfólia gyártó vállalata, fontos beszállító a személyi higiénia, csomagolástechnika, védelem és speciális piaci területek számára. Előállított alapanyagainkat többek között eldobható pelenkák, inkontinencia betétek, női higiénés termékek, élelmiszer csomagolás, felületvédő fóliák előállításához használják.

Csatlakozz hozzánk

HR asszisztens

pozícióba!

Főbb feladatok, munkák:

    Mit fogsz csinálni?

    • te leszel a HR vezetőnk jobb keze,
    • elvégzed a humánerőforrás területen felmerülő adminisztratív feladatokat,
    • támogatod a munkaerőfelvétellel, beléptetéssel kapcsolatos folyamatokat,
    • kezeled a munkaügyi és cafeteria dokumentációt,
    • részt veszel a céges rendezvények szervezésében és lebonyolításában,
    • külföldi látogatóink részére szállást foglalsz, taxit rendelsz, megszervezed az étkezéseket és segíted őket teljes itt tartózkodásuk alatt,
    • angol és magyar nyelvű riportokat és jelentéseket készítesz,
    • oktatásokat szervezel,
    • aktívan részt veszel a céges programokban és kezdeményezésekben.

Az álláshoz tartozó elvárások:

    Jelentkezz, ha:

    • a fentiek alapján szívesen dolgoznál nálunk,
    • rendelkezel legalább középfokú végzettséggel (felsőfokú végzettség azért előnyt jelent),
    • van bér- és TB ügyintézői képesítésed vagy legalább 3 év bizonyítható szakmai tapasztalatod ezen a területen
    • magabiztosan kommunikálsz angol nyelven,
    • kiválóan használod az MS Office alkalmazásokat (elsősorban Excel, PowerPoint),
    • minőség- és vevőközpontú vagy, munkavégzésed során precíz és pontos,
    • felismered, hogy mi a bizalmas információ vagy a cégtitok és tudod ezeket az elvárásnak megfelelően kezelni,
    • hosszútávú, stabil, gondoskodó munkahelyet keresel.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

    Nexon programok ismerete

Amit kínálunk:

    Miért jó nálunk dolgozni?

    • amerikai tulajdonban lévő korszerű gyárunk idén lett 20 éves, folyamatosan fejlődik és további növekedés előtt áll,
    • vevőink és kiváló minőségű termékeink száma is fokozatosan növekszik,
    • lehetőséged van részt venni a folyamatok folyamatos fejlesztésében,
    • remek csapatunk van, ügyesek, motiváltak, szorgalmasak, összetartók és jókedvűek vagyunk,
    • a munkabéred a képzettséged és tapasztalod alapján együtt állapítjuk meg,
    • sok jó dolgot biztosítunk neked: emelt összegű bejárási támogatás vagy 100% bérlet térítés, bónusz, SZÉP kártya, 3 féle jutalmazási rendszer, hűségjutalom, sok egyéb ajándék, csapatépítők, céges rendezvények, masszázs, egészségprogram és még sok minden más.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens
  • HR, Munkaügy
  • HR adminisztráció
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:

2651 Rétság

Havi nettó fizetési keret: 

300 000 HUF

Egyéb juttatások:

cafeteria, szakmai tréningek, nyelvtanulás támogatása

Jelentkezés az állásra:

Jelenltkezni lehet részletes angol nyelvű szakmai önéletrajzzal.

Új adatkezelési rendelkezések!

Fontos számunkra személyes adatai védelme, ezért szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy módosult a felhasználókra vonatkozó Adatkezelési Tájékoztató és a Munkáltatói Adatkezelési Tájékoztató, melyekben rögzítettük az újonnan bevezetésre kerülő chat beszélgetés és a hirdetői visszahívás kérés funkció, valamint a bankkártyás fizetéssel összefüggő adattovábbítás adatkezelési feltételeit. Frissítettük továbbá az adatfeldolgozó partnerek listáját, amely új együttműködések révén a profession.hu szolgáltatásainak és működésének hatékonyságát kívánjuk növelni.