Az Országos Fordító és Fordításhitelesítő Iroda Zrt. elsősorban hiteles fordítások készítésével, fordítások hitelesítésével foglalkozik.
Az OFFI hagyományokra épülő, korszerű állami nyelvi szolgáltató: megbízható a jelenléte a hazai nyelvi szolgáltatások piacán, működését a hagyományokról a dinamikus és digitalizált jövőre való transzformáció jellemzi napjainkban.

Az Országos Fordító és Fordításhitelesítő Iroda budapesti irodájába
határozott időre munkatársat keres

HR asszisztens

munkakörbe, azonnali kezdéssel, az alábbi feltételekkel:

Fő feladatok:

  • Személyi anyagok nyilvántartása, a munkaviszonyhoz kapcsolódó ügyek koordinálása munkaviszony létesítés, megszüntetési dokumentumok, munkaviszony módosításhoz kapcsolódó nyomtatványok, átirányítások, áthelyezések nyomon követése, ellenőrzése, folyamatos kapcsolattartás a bérszámfejtéssel
  • Kiválasztási folyamatok aktív adminisztratív támogatása, telefonos előszűrések lebonyolítása, interjúk szervezése és levezénylése
  • Üzemorvosi vizsgálatok nyomon követése, naprakész, precíz nyilvántartása,
    a kihelyezett orvosi alkalmassági vizsgálatok leszervezése
  • Teljesítményértékelési folyamatban a szükséges adminisztráció elvégzése
  • Képzések szervezése, kapcsolattartás a képzőkkel és a munkavállalókkal egyaránt
  • Kapcsolattartás munkaerő-közvetítő partnercéggel, diákszövetkezettel
  • HR kontrolling
  • Közvetlen kapcsolattartás a munkatársakkal
  • HR és Munkaügyi Osztályon szükséges adminisztráció elvégzése

Mit kérünk?

  • 2-3 éves HR területen szerzett szakmai tapasztalat
  • MS Office programok kiváló és magas szintű felhasználói ismerete, magabiztos használata
  • Megértő és asszertív kommunikációs képességek
  • Magas fokú együttműködési készség
  • Terhelhetőség, alaposság, határidők pontos betartása

Előnyt jelent:

  • Szakirányú felsőfokú végzettség
  • Középfokú nyelvvizsga

Amit kínálunk:

  • Nagy múltú, stabil hátterű cég 
  • Szakmai kihívást jelentő, felelősségteljes pozíció
  • Teljes körű szakmai támogatás
  • Kellemes munkahelyi környezet, összetartó csapat
  • Fiatalos légkör és kihívásokkal teli munkakör
  • Stabilitás, tervezhetőség

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • HR adminisztráció

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest, 1062 Bajza utca 52.

A jelentkezéshez csatolni kell:

  • Fényképes önéletrajzot a fizetési igény megjelölésével