HR ASC Specialist

ASC szerephez kapcsolódó tevékenységek

  • minden személyi / HR admin / bérszámfejtéshez kapcsolódó adat karbantartása 
  • új-belépő folyamat teljeskörű admin. ügyvitele (munkaügy, bérszámfejtés, Workday, T&A) 
  • munkaviszonyhoz kapcsolódó változások adminisztációjának koordinációja, ügyvitele (adatbázisok, szerződések, munkaügyi dokumentumok) 
  • kapcsolati pont a bérszámfejtés és a szervezet között 
  • bérszámfejtéshez kapcsolódó folyamatok teljeskörű ügyvitele (adatszolgáltatás, ellenőrzés) 
  • ügyfélszolgálat biztosítása 
  • vezetők támogatása 
  • statisztikák, kimutatások készítése – szervezeti igények alapján 
  • ASC projekt koordinációja 
  • HR Portál bevezetésében, működtetésében aktív részvétel  
  • Professzionálisan, határidőket betartva kezeli a különböző kommunikációs csatornákon érkező munkatársak HR kérdéseit 
  • Folyamatosan törekszik a folyamatok fejlesztésére

 

Munkaidő-nyilvántartó rendszerhez kapcsolódó tevékenységek: 

  • Kulcsfelhasználói feladatok és felelősségek 
  • Oktatások 
  • Felhasználók támogatása 

 

Egyéb projektek támogatása 

  • HR projektekben való aktív, támogató részvétel – előzetes egyeztetés szerint 
  • HR képviselete egyéb projektekben – előzetes egyeztetés szerint

Elvárások

  • Erős angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)  
  • Gimnáziumi vagy szakközépiskolai végzettség 
  • Minimum 2 éves gyakorlat a HR rel kapcsolatos adminisztrációs tevékenységekben - ipari környezetben  
  • Tanulási agilitás, alkalmazkodóképesség, fogékonyság 
  • Jó kommunikációs készség
  • Precizitás 
  • Csapatjátékos 
  • Hatékony a végrehajtásban 
  • 2 év határozott idejű munkaszerződés vállalása

Előny

  • Általános munkaügyi törvények és társadalombiztosítási gyakorlatok ismerete  
  • Nexon munkaügyi nyilvántartó rendszerben való jártasság 
  • MS office alkalmazások ismerete: Word, Excel, Outlook 

AMIT KÍNÁLUNK

  • egy vidám csapat tagja lehetsz
  • részt vehetsz nemzetközi feladatokban és projektekben
  • tanulási és fejlődési lehetőséget kínálunk
  • modern munkaeszközöket biztosítunk számodra

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • Bérszámfejtés, TB ügyintézés
  • Képzés, Fejlesztés
  • HR adminisztráció

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Szakiskola / szakmunkás képző

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

KÖRNYE, 2851 KÖRNYE, ÜVEGGYÁR út 3.

Jelentkezés módja:

Jelentkezni a "Jelentkezem" gombra kattintva lehet.