HR Advisor (Payroll fókusszal)

Delivery Hero Hungary Kft

Budapest, IX. kerület

Légy részese HR Admin & Payoll csapatunknak HR Advisor pozícióban, és segíts a cégünknek, hogy a legjobb szolgáltatást nyújthassuk a munkavállalóknak HR Admin & Payroll kérdéseikkel kapcsolatban.

A foodpanda, a hazai online gyorskereskedelem meghatározó szereplője

HR Advisor (Payroll fókusszal)

munkatársat keres!

Rólunk

Mit érdemes tudnod rólunk?

  • A foodpandánál olyan szakértőket keresünk, akik szeretnének értéket teremteni és aktívan hozzájárulni ahhoz, hogy mi a foodpandánál karnyújtásnyi közelségbe hozzuk mindenkinek a világot
  • 1999 óta gondoskodunk az éhes emberek kiszolgálásáról, ma azonban ennél már sokkal többek vagyunk: olyan tech-alapú gyorskereskedelmi tevékenységet folytatunk, mellyel azt a célt tűztük ki, hogy az ételek és élelmiszerek mellett bármit képesek legyünk akár 30 percen belül kiszállítani, amire az ügyfeleinknek szüksége lehet

Miről szól az állás?

HR Advisor-ként a következők lesznek a feladataid:

  • Vezetők és kollégák számára tanácsadás nyújtása munkaügyi, munkajogi kérdésekben
  • Folyamatos kapcsolattartás és adatszolgáltatás a külsős bérszámfejtők felé
  • A bérszámfejtés támogatása, ellenőrzése, bérelszámoláshoz kapcsolódó dokumentumok teljes körű kezelése
  • Ad-hoc és állandó riportok készítése
  • Személyi anyagok naprakészen tartása
  • Munkaszerződések és egyéb munkaügyi dokumentumok előkészítése
  • Munkavállalók személyi adatainak nyilvántartása a HR rendszerekben
  • Rendszeres és ad-hoc kommunikáció elkészítése
  • HR szabályzatok megírásában való aktív részvétel
  • Onboarding folyamat menedzselése
  • Munkavállalói kapcsolatok ápolása
  • Diákokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása
  • Beléptetéshez, kiléptetéshez és változásokhoz szükséges adminisztráció, munkajogi dokumentumok kezelése
  • Belső szervezet- és kultúra fejlesztéssel kapcsolatos feladatok megvalósítása
  • HR folyamatok fejlesztésében és HR projektekben való részvétel és új ötletek megvalósítása

Mit várunk Tőled?

  • Felsőfokú befejezett tanulmányokkal rendelkezel (alap vagy mesterképzésen)
  • Minimum 2 év HR Admin vagy HR Payroll területen szerzett tapasztalatod van
  • Magabiztos MS Office – Excel ismeretek (excel formulák és Pivot Tábla magabiztos használata)
  • A magyar Munka Törvénykönyvének alapos ismerete
  • Rendelkezel bérszámfejtéssel és társadalombiztosítással kapcsolatos ismeretekkel
  • Középfokú angol nyelvtudással rendelkezel (írásban és szóban egyaránt), melyre főként a berlini központunkkal való kapcsolattartás során lesz majd szükséged - nem a nyelvvizsgád nézzük, hanem hogy valóban jól tudsz-e angolul
  • Jól kezeled a párhuzamosan futó feladatokat is, a munkavégzésed során precizitás és pontosság jellemez
  • Jó érzéked van az emberekhez - gondoskodó szemlélet jellemez
  • Proaktív vagy és inkább elébe mész a dolgoknak, hogy ahol szükséges ott javítsunk folyamatainkon
  • Szeretnél egy támogató csapatban dolgozni lelkes és motivált kollégákkal együtt

Miért válassz minket?

  • Nemzetközi hátterünknek köszönhetően külföldi példákon keresztül is inspirálódhatsz, hipergyorsan növekvő, biztos vállalati háttérrel rendelkező csapatunk tagja lehetsz
  • Szívesen támogatunk a fejlődésben igény szerint céges angol nyelvi oktatással is - emellett hozzáférésed lesz többezer online kurzushoz a myacademy.io oldalon.
  • Rendszeresen gyűjtünk visszajelzéseket a működő és javítandó dolgokról, így te is alakíthatod, hogy milyen legyen itt dolgozni és minél jobb munkahellyé válhassunk
  • Frissen felújított és kifejezetten az igényeinkre szabott irodába költözhetsz velünk Budapest belvárosában, mely 2020-ban az “Év Irodája Díj” verseny döntőse volt - de jelen helyzetben dolgozhatsz akár home office-ból is. Irodánk könnyen megközelíthető a város bármely pontjáról - járhatsz be akár biciklivel is, van zuhanyzónk, és saját konditermünk is, amit szabadon használhatsz
  • Időről-időre megajándékozunk foodpandás (NetPincéres) ajándékokkal, valamint foodpanda (NetPincér) kuponokkal járulunk hozzá, hogy ne maradj finomságok nélkül még a home office időszak alatt sem
  • A munkához szükséges eszközöket biztosítjuk Számodra (számítógép, mobiltelefon, stb.)
  • Büszkék vagyunk rá, hogy 100%-ban karbonsemlegesek vagyunk, illetve elkötelezettek vagyunk a társadalom iránt (jelenleg 7 különböző alapítványt támogatunk, akiket Te is támogathatsz rajtunk keresztül)

 

Ha úgy érzed, megtaláltuk egymást, jelentkezz hozzánk a lenti űrlapunkon keresztül és légy részese Te is a gyorskereskedelem forradalmának!

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • Bérszámfejtés, TB ügyintézés
  • HR adminisztráció
  • HR generalista, Specialista

Jelentkezés módja:

Ha érdekel a lehetőség, jelentkezz a 'Jelentkezem' gombra kattintva.

HR Advisor (Payroll fókusszal)
Delivery Hero Hungary Kft
Budapest, IX. kerület