HOT-LINE ASSZISZTENS (SUPPORT MUNKATÁRS)

    Várunk téged hot-line munkatársként a Laurel csapatába!
    26 éve állunk ügyfeleink rendelkezésére a kereskedelmi informatika területén. Küldetésünk olyan kereskedelmi IT rendszerek fejlesztése, bevezetése és támogatása, melyek pénzben is kifejezhetően hozzájárulnak a kiskereskedők jelenlegi és jövőbeni sikereihez. Ha te is szeretnél hozzásegíteni minket célunk megvalósításához és rendelkezel a megfelelő szakmai tapasztalattal, akkor jelentkezz hozzánk! Nálunk feladatod lesz: hogy ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseit, problémáit fogadd telefonon, e-mailben és a legjobb tudásod szerint (melyet a betanítás során elsajátítasz) segíts nekik a megoldásban.

Miért jó, ha nálunk dolgozol?

  • Mert rengeteg izgalmas dolgot tanulhatsz ezen a területen, amit máshol nem sajátíthatsz el.
  • Egy igazi csapat tagjává válsz, akik nem csak a munkahelyen ismerik meg egymást.
  • Nem droidokat keresünk, nálunk számítani fog a véleményed!
  • Itt remekül kamatoztathatod problémamegoldó és hibakeresési képességedet

Mit fogsz tőlünk kapni?

  • Korrekt jövedelmet
  • A kezdeti időszakban betanítást a munkaköröd tökéletes ellátásához
  • Jó fej munkatársakat, olyan munkahelyi légkört, ahova öröm lesz bejönni dolgozni
  • Több mint 26 éve vagyunk a piacon, így stabil vállalati hátteret

Mit szeretnénk tőled kérni?

  • Minimum középfokú végzettséget
  • Windows, Office programok ismeretét (előny az informatikai üzemeltetésben szerzett tapasztalat).
  • Középszintű angol nyelvtudást
  • Hajlandóságot az új dolgok befogadására
  • Érdeklődést a szakmánk iránt
  • Szakmai igényességet az elvégzett munkádhoz
  • Jó kommunikációs és együttműködő készséget továbbá ügyfélközpontú szemléletet
  • És nem utolsósorban rengeteg lelkesedést :)

Hol számítunk a munkádra?

  • Székhelyünk Székesfehérváron van, az ottani irodában fogsz dolgozni

Hogyan tudsz hozzánk jelentkezni?

  • Küldd meg önéletrajzod a „Jelentkezem” gombra kattintva
  • A levélbe ne felejtsd el leírni a bérigényt és azt, hogy miért szeretnél nálunk dolgozni.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens
  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:

Székesfehérvár

Vegye fel a munkaadóval a közvetlen kapcsolatot a jelentkezem gombra kattintva.