Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!

Mi egy bürokráciamentes, proaktív, startup személeletű, de stabil hátterű modern IT vállalat vagyunk. Kollégáink magas emberi és szakmai kvalitásokkal, hosszútávú elkötelezettséggel rendelkeznek.

Légy te is csapattagunk! Saját piacunkon meghatározó és formáló szerepet töltünk be, így munkád közel százezer ember számára hagyhat nyomot. Folyamatos fejlődés, tanulás, kiválóságra való törekvés, emberközpontú hozzáállás jellemző ránk. Új kollégáink számára - pozíciótól függően - 3-6-9 hónapos képzés és kezdő projektek után mélyebb specializálódás, további területekre történő előrelépés lehetséges.

Hosting HelpDesk Manager

    Eddigi tapasztalatodtól függően állítunk be téged a helpdesk teamünk megfelelő helyére!

Munkakör betöltésének feltételei:

    • Hosting vagy IT szolgáltatóknál szerzett támogatási tapasztalat
    • Legalább egy webes menedzsment felület (pl.: cPanel, Plesk, DirectAdmin stb.) felhasználói ismerete
    • Pozitív gondolkodásmód (Nálunk a pohár mindig félig tele van!)
    • Ügyfélcentrikusság, segítőkészség
    • Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség
    • Logikus gondolkodás

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

    • DNS alapismeretek
    • Legalább egy CMS alapszintű ismerete (pl.: WordPress)
    • Hosting folyamatok ismerete
    • Linux, hálózati alapismeretek
    • Domain regisztrációs folyamatok ismerete
    • Angol nyelvtudás

Amit kínálunk:

    • 100%-ban bejelentett, versenyképes fizetés
    • Cafeteria, bónuszok
    • Nyelvtanulás támogatása
    • Akár azonnali munkakezdés
    • Bürokráciamentes munkakörnyezet
    • Szakmai fejlődési lehetőség, továbbképzések
    • Agilis, startupjellegű szemlélet, mégis stabil és biztos hátterű cég
    • Fiatalos és kreatív légkör, összetartó és hatékony csapat
    • Nemcsak új munkatársaid között, hanem az ügyfelek körében is megbecsülnek majd, hiszen közel százezer felhasználónak okozhatsz örömet elért eredményeiddel
    • Véleményedre nyitott vezetőség
    • Korlátlan kávé, tea és ásványvíz :)

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Üzleti támogató központok
  • Informatikai támogatás
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Budapest, IX. kerület

Egyéb juttatások:

éves bónusz / mozgóbér,mobiltelefon,egészségpénztár,cafeteria,szakmai tréningek,nyelvtanulás támogatása

Jelentkezés az állásra:

Kérjük ne felejtsd el jelentkezésedhez csatolni önéletrajzodat és kérünk jelezd számunkra fizetési igényedet is!

A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: Hosting HelpDesk Manager
  • Rövid pozíció név: HelpDesk Manager
  • Hirdető cég: Tárhely.Eu Kft.
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Budapest
  • Város: IX. kerület
  • Elvárások: Hosting vagy IT szolgáltatóknál szerzett támogatási tapasztalat Legalább egy webes menedzsment felület (pl.: cPanel, Plesk, DirectAdmin stb.) felhasználói ismerete Pozitív gondolkodásmód (Nálunk a pohár mindig félig tele van!) Ügyfélcentrikusság, segítőkészség Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség Logikus gondolkodás
  • Elvárt végzettség: Középiskola
  • Elvárt nyelvismeret: Nem igényel nyelvtudást
  • Egyéb juttatások: éves bónusz / mozgóbér mobiltelefon egészségpénztár cafeteria szakmai tréningek nyelvtanulás támogatása
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
  • Szükséges tapasztalat: 1-3 év szakmai tapasztalat
  • Feladás dátuma: 2018-04-20
  • Lejárati dátum: 2018-05-02
Állás, munka még: Tárhely.Eu Kft.>