Holland nyelvű technikai kapcsolattartó (Level1 Service Desk Agent)

Jól beszélsz hollandul és angolul? Érdekel az IT támogatás világa és esetleg van tapasztalatod is benne? Tartottál már idegen nyelven kapcsolatot ügyféllel vagy partnerrel?

Ha ezekre igen a válasz, akkor jelentkezz!

Feladatkör:

  • Kapcsolattartás külső és belső nemzetközi partnerek munkatársaival a mindennapokban holland nyelven
  • Ügyféltámogatás biztosítása különböző hardware, software és hálózati problémákkal kapcsolatban – felhasználói szinten
  • Ügyfelekkel kapcsolatos tevékenységek részletes adminisztrációja
  • Az eszkalációs csapat proaktív támogatása szervezeten belül
  • Professzionális segítségnyújtás ügyfelek és partnercégek számára telefonon valamint e-mailben
  • Együttműködés cégen belül más részlegekkel
  • Belső tréningeken, képzéseken való részvétel

Elvárások:

  • Magabiztos, tárgyalóképes német nyelvtudás
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • 3-6 hónap tapasztalat IT Support vagy Idegennyelvű ügyfélszolgálat területén
  • Jó kommunikációs készség
  • Segítőkészség, problémamegoldó készség
  • Ügyfélközpontúság
  • Dinamikus, célorientált személyiség

Amit kínálunk:

  • Nemzetközi munkakörnyezet és csapat
  • Szakmai fejlődési és karrier építési lehetőség Magyarország egyik vezető multinacionális cégénél
  • Versenyképes fizetés és juttatási csomag

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Személyes ügyfélszolgálat
  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Üzleti támogató központok
  • Ügyféltámogatás, Adminisztráció

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

A felsoroltak közül mindegyik:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)
  • Német (Felsőfok/tárgyalóképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest

how to apply

Jelentkezni a "Jelentkezem" gombra kattintva lehet.