MLR Tech Kft.
Munkatársat keresünk

Helpdesk munkatárs

pozícióba.

Főbb feladatok, munkák:

Távfelügyeleti rendszer műszaki támogatásának kiszolgálása
Munkavégzés helye: Budapest
Egy kis csapaton belül, de önállóan fog dolgozni, a cég távfelügyeleti rendszerén az ügyfelek támogatásán, elektronikus eszközök alkalmazásával (telefon, számítógépes alkalmazás), 24/48 órás munkarendben.
Főbb feladatok:
  • Telefonos információnyújtás a társaság távfelügyeleti rendszerével összefüggésben
  • Az ügyfelek/partnerek konkrét problémáinak műszaki támogatása és kezelése telefonon vagy online
  • Az ügyfelek/partnerek reklamációinak és speciális követelményeinek kezelése
  • Az ügyfelek/partnerek követelményeinek és a nyújtott szolgáltatásokra vonatkozó reklamációk nyilvántartása

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • Jó kommunikációs készség szóban és írásban, nem okoz problémát a telefonon történő kommunikáció az ügyféllel, partnerekkel
  • Segítségnyújtás az ügyfeleknek a problémák a megoldásban, nem csak az ügyek lezárása
  • Jó problémamegoldó képesség
  • Alaposság, precizitás és pontosság

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Középfokú/felsőfokú műszaki végzettség
  • Minimum 1-2 év IT support / helpdesk vagy egyéb releváns tapasztalat ügyfelekkel történő kommunikációban

Amit kínálunk:

  • Barátságos, ergonomikus munkahely
  • Versenyképes csomag
  • A beosztáshoz igazodóan másodállás végzésének lehetősége

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk

Szükséges tapasztalat:

  • Nem igényel tapasztalatot

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

1202 Budapest

Jelentkezés módja:

Magyar nyelvű önéletrajz