SZÁMADÓ Szoftver Kft.

Help desk munkatárs - ügyvitel / számvitel

A Számadó Szoftver Kft. 25 éve foglalkozik vállalatirányítási és ügyviteli szoftverek fejlesztésével. 2020 folyamán egy újraszervezés keretében jelentős fejlesztéseket indítottunk el, ezért is keresünk új kollégákat. Fiatalos csapatunk jó hangulata nagyon fontos mindannyiunknak, ebben a szellemben várjuk a jelentkezőket.

 

Főbb feladatok, munkák:

Szoftver fejlesztő cégünk csapatába könyvelési-ügyviteli ismeretekkel rendelkező (sok éve tanultam de soha nem használtam ehhez a pozícióhoz nem lesz elég) help desk munkatársat keresünk, IX. kerületi munkavégzéssel, kultúrált környezetben lévő, dunai panorámás, kifejezetten jó hangulatú irodánkba.

- ügyfeleknél jelentkező kérdések, problémák megoldása telefonon, vagy távolról az ügyfél gépén.
( technikai problémák, programhibák, felhasználói ismeret hiányából fakadó kérdések )
- ügyfeleknél előforduló programhibák esetén a fejlesztő számára a hibajelenséget bemutatni,a kijavított hibákat ellenőrizni, működő programot az ügyfélhez eljuttatni
- új ügyfélnél program telepítése, induló paraméterek beállítása, betanítás
- ügyfelek fejlesztési kéréseinek, javaslatainak, visszatérő problémáinak jelzése fejlesztés felé
- ügyfél adatbázisában felhasználói eszközökkel nem javítható hibák megoldása
- termékfejlesztés esetén az új funkciók/termékek tesztelése

Az álláshoz tartozó elvárások:

- Mivel ügyvitel alapú szoftvert fejlesztünk, szükség lesz némi könyvelési-ügyviteli ismeretre.
- Szóban és írásban is találd meg a hangot az ügyfeleinkkel!
- Készség szintű legyen a számítógép kezelése, de a Word/Excel alapismereteken túl is van élet! Ha nem jössz zavarba egy file másolástól, és tudod mi jelent a Windows szolgáltatás kifejezés, akkor te vagy a mi emberünk.
- Legyél nyitott az új ismeretek elsajátítátsára. Jó helyen jársz, ha élvezed, hogy a munkádban kreatív lehetsz, meghallgatják az ötletied, véleményed, és önállóan is dolgozhatsz.
- Nem a papírokat nézzük, de a közepfokú végzettség ehhez a munkakörhöz szükséges lesz!

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

- Ha a könyvelés, ügyvitel terén alapos ismeretekkel rendelkezel.
- Ha nyitottál már meg SQL adatbázist valamilyen SQL manager programmal, és tudod mit jelent a SELECT * FROM … parancs. (Ha mindez FirebirdSQL-es környezetben történt, az mégjobb!)
- Ha dologoztál már ügyfélszolgálat / helpdesk pozícióban.
- Ha felhasználóként vagy üzemeltetőként ERP rendszerekkel találkoztál már korábban.

Amit kínálunk:

- Folyamatos tanulási, fejlődési, előrelépési lehetőséget biztosítunk a te ütemedben. Ha kedvet érzel hozzá, akár milliárdos árbevételű cégek projektjeinek a bevezetését is koordinálhatod a megfelelő tapasztalatok megszerzése után.
- Kiváló munkakörülmények: 2-3 fős emberléptékű irodában, segítőkész munkatársakkal dolgozhatsz, dunai panoramát nézegetve a friss levegőn tarthatod a kávé vagy a teaszüneted, és bárhol laksz könnyen megközelítheted a Boráros téren található irodánkat.
- Nálunk pénteken már  14:00-kor vége a hétnek, fél nappal minden hétvégéd hosszabb lehet. És ha van kutyád ő is jöhet dolgozni :)
- A munkabéred a tudásodhoz igazítjuk, többet is kereshetsz már rövid távon is a megjelölt bérnél ha önállóan és hibamenetesen tudsz dolgozni.

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk

Szükséges tapasztalat:

  • Nem igényel tapasztalatot

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Havi nettó fizetési keret:

300.000 Ft

Munkavégzés helye:

1095 Budapest, Boráros tér 7.

Jelentkezés módja:

Magyar nyelvű, fényképes önéletrajzot kérünk a jelentkezéshez.