Azt hiszem elmondhatom, hogy különleges csapatban dolgozom. Van köztünk jogász, IT-s, HR-es de még borász végzettségű kolléga is. Ami összeköt minket, hogy mind szerettünk volna az IT területén elhelyezkedni és építeni a tudásunkat. Illetve, hogy bátran ugrottunk egy nagyot (váltottunk akár karriert), hogy belevágjunk, egy számunkra sokszor ismeretlen, nagy lehetőséget ígérő területbe. Kitartóak , motiváltak vagyunk és szeretünk emberekkel foglalkozni. Mi alkotjuk az Application Service Desk csapatát az evosoft Hungary Kft.-nél. Csapatunk 2016 óta  fejlődik és szerez egyre több témát, amin dolgozhatunk, amivel nem csak a projektünk előre menetele, de a folyamatos egyéni fejlődés is biztosított. Mindezt pedig egy olyan cégnél tehetjük, amely élen jár a szoftver fejlesztésben, tesztelésben és üzemeltetésben. Büszkék vagyunk, ha látunk egy Siemens ipari darut,  vagy az orvosnál egy MR, CT illetve röntgen gépet, mert tudjuk, hogy mi is részt vettünk abban, hogy ezek létrejöjjenek. Ha Téged is érdekel az IT, de eddig nem ezt az utat választottad, vagy nem mélyrehatóan tanultad, de szeretnél egy olyan helyen dolgozni, ahol megismerkedhetsz vele, vagy mélyítheted a tudásod, akkor olvasd el mi várhat rád nálunk.

Hálózati Támogató Gyakornok

Feladatok:

  • Hálózati infrastruktúra támogatása
  • Eszközök karbantartása, ellenőrzése
  • IT folyamatok támogatása,
  • Személyes support
  • HW / SW hibaelhárítás

Elvárások:

  • Aktív hallgatói jogviszony
  • Minimum 20 óra munka vállalása egy héten
  • Aktív angol nyelvtudás
  • Jó problémamegoldó készség
  • Munkabírás és stressz-tűrő képesség

Előny:

  • Hálózati (Cisco) eszközök ismerete
  • Routerek, switchek ismerete
  • Active Directory ismeret
  • Linux ismeretek

Amit kínálunk:

  • Fiatal, dinamikusan fejlődő csapat része lehetsz
  • Kellemes munkakörnyezetben és biztos munkahelyen dolgozhatsz
  • Kihívásokkal teli feladatokon dolgozhatsz
  • Rugalmas (kötetlen) munkarend
  • Kidolgozott betanítási csomag
  • Szakmai fejlődés és tanulás folyamatos biztosítása

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Rendszerüzemeltető
  • Rendszergazda

Szükséges tapasztalat:

  • Nem igényel tapasztalatot

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő
  • Szakmai gyakorlat
  • Részmunkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Jelentkezésre a lenti „Jelentkezem” gomb megnyomásával van lehetőség!