thyssenkrupp Components Technology Hungary Kft. (THYSSENKRUPP COMPONENTS TECHNOLOGY)

A thyssenkrupp konszern 155 000 munkavállalóval közel 80 országban van jelen, és évi 43 milliárd eurós forgalmat realizál. A gépjárműipar, a logisztika, a gyártechnológia, az acélgyártás, a liftgyártás területén és számos egyéb ágazatban tevékenykedünk. Nagy- és kisvállalkozások partnereként a világ minden táján a konstruktív együttműködést tartjuk szem előtt. Több, mint 200 éves ipari tapasztalattal és a legújabb csúcstechnológiával igazán hozzád illő, kihívásokkal teli pozíciót kínálunk számodra.

Több, mint 900 fős mérnökcsapatunkkal innovatív és meghatározó partnerként vagyunk jelen az autóipar egyik leggyorsabban és legizgalmasabban fejlődő szegmensében, az elektromos kormányrendszerek területén. Kiemelkedő minőségű, high-tech fejlesztéseinkkel neves autógyárak igényeit elégítjük ki. Váltsd ötleteid kézzelfogható valósággá nálunk!

Global IT System Operations Engineer - L2

Feladatok:

Your responsibilities

* Provide operational support for certain global IT Services, such as IT Server System Patching, CyberSecurity Endpoint Protection, IT System and Network Monitoring with gradual involvement and expansions.
* Provide L2 support for these services and cooperate with the global IT team (i.e. IT security topics, IT projects in the mentioned services mainly but not only).
* Establish and ensure standard, reliable and effective operations of IT services, even beyond the guidelines.
* Continuously improve these IT service operations and related standards.
* Analyze logs, events, incidents regular basis such as CyberSecurity Endpoint Incidents, Monitoring Events, Server Patching Events, etc. Based on the analysis propose, define, execute and follow-up professional corrective actions to resolve the incidents.
* Manage and document IT System Patching, CyberSecurity Endpoint Protection, IT System Monitoring incidents in the ticketing system.
* Collaboration in the definition of local and/or global standards.
* Close cooperation with IT and other departments (i.e. with the Risk & Security function during audits).



We value diversity

Nagyra értékeljük a sokszínűséget, így minden jelentkezőt üdvözlünk nemre, nemzetiségre, etnikai és társadalmi háttérre, vallási és egyéb meggyőződésre, fogyatékosságra, életkorra vagy szexuális irányultságra és identitásra való tekintet nélkül.

Contact details

Ha fontos számodra a szakmai fejlődés, ha érdekes feladatokra vágysz és jó hangulatú, nemzetközi környezetben szeretnél dolgozni, akkor érdemes hozzánk jelentkezni. Dinamikusan növekvő vállalatunknál megismerkedhetsz az autóipar legújabb fejlesztéseivel és kihívásaival, találkozhatsz a vezető autógyártók ötleteivel. A budapesti központ a tudásnak és elhivatott munkatársainak köszönheti sikerét. Ha részese szeretnél lenni ennek a sikernek, látogasd meg a vállalat weboldalát, és küldd el önéletrajzod!

Elvárások:

* Broad experiences in IT service supports and operations.
* Deep understanding one of supported services: IT Server System Patching, CyberSecurity Endpoint Protection, IT System and Network Monitoring services.
* Good knowledge of MS based infrastructure components such as MS Windows Servers, MS Active Directory. Additional administration skills required at least in one of given products, technologies: Cisco Networking, VMware vSphere, MS SCCM, IBM BigFix, McAfee AV or SolarWinds Orion.
* Problem solving thinking, capable to analyze and propose solutions or workarounds.
* Proactive, self-confident attitude but able and capable to follow standards and policies.
* Good English knowledge, German knowledge is an advantage.
* 3-5 years L1 and/or L2 Level support experiences ideally in one of the mentioned services above.

Jelentkezés módja:

Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.

Ajánlatunk:

* Versenyképes fizetés és széles körű juttatások
* Részvétel nemzetközi projektekben
* Folyamatos szakmai fejlődést biztosító, sikeres és gyorsan növekvő vállalat