Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, Ügyfélkapcsolat vezető állások, munkák
52 db találat
Szűrés
-
Milyen kihívásra keressük új Head of Customer Support kollégánkat? Törekedj a legjobb ügyfélélményre: Fejleszd a minőségbiztosítási rendszerünk, amely segítségével folyamatosan monitorozni tudod és visszajelzésekkel irányítani tudod a csapatod teljesítményét. Megkeresések dokumen...tegnap 15:28
-
- Ügyfelekkel való kapcsolattartás telefonon és e-mailen, - Megbízások, ajánlatkérések fogadása, - Ajánlatok elkészítése, felmerülő kérdések, problémák kezelése, - Szakmai tanácsadás az ügyfelek számára, - Adminisztrációs feladatok, kimutatások vezetése. ...tegnap 12:31
-
rendelések kezelése és menedzselése kapcsolattartás az ügyfelekkel, szállítókkal és a cég különböző részlegeivel kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátásama 12:20
-
Részt veszel az ügyfélélmény és szolgáltatási színvonal folyamatos növelésében és a Contact Center folyamatok optimalizálásában, digitalizációra való törekvésben, Meghatározod a prioritásokat, a csapatcélokat, és beszámolókat készítesz, Figyelemmel követed a kollégák teljesítmény...ma 11:10
-
a vásárlói igények és preferenciák megismerése, valamint kiértékelése a különböző csatornákon, köztük a Social Media felületeken is beérkezett vásárlói visszajelzések alapján a vásárlói trendek és problémák proaktív azonosítása és ezek alapján intézkedések bevezetése, valamint ko...ma 08:50
-
Üzleti igények innovatív ötletekkel való támogatása, megoldási javaslatok készítése. Üzletmenet támogató rendszerekre és egyéb kapcsolódó rendszerekre vonatkozó üzleti igényeinek elemzése, funkcionális követelmények definiálása, üzleti és műszaki specifikáció készítése. Folyamata...ma 05:05
-
A Vodafone, mint márka képviselete Hatékonyság növelése Ügyfélkör építése Minőségi ügyfélkiszolgálás Személyre szabott ajánlat készítése Ügyfélszolgálati feladatok megoldása Panaszok, reklamációk kezelésetegnap 17:35
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 15:30
-
Stellenbeschreibung Verantwortlich für die Cloud-Services-Kundenstrategie, in enger Abstimmung mit dem Vertrieb Übernahme der Verantwortung für die Vertragsinhaber und Förderung des Kundenwachstums mit Schwerpunkt auf Upselling und Vertragsverlängerung Verantwortung für Kund...tegnap 13:05
-
Az ügyfelek felmerülő igényeinek megválaszolása és problémáik megoldása a termékkel kapcsolatban, program használatában tanácsadás, segítségnyújtás az ügyfélkör részére telefonon és ticketing rendszerben, felhasználói kézikönyv/oktató videók szakmai karbantartása, az ügyfél által...tegnap 11:20
-
- Árajánlatok készítése, pályázati anyagok összeállítását támogató adminisztratív tevékenységek - Telefonon, e-mailen keresztül ügyfélszolgálati feladatok ellátása - Ügyfelek kérdéseinek és kéréseinek kezelése, problémáik megoldása - A vezető értékesítők folyamatos, hatékony támo...tegnap 10:40
-
Telefonos segítségnyújtás az ügyfelek számára Felmerülő kérdések megválaszolása Ezekhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátásategnap 10:03
-
Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás Meglévő ügyfelek stabilitásának támogatása Meglévő és új szerződések kezelése Ügyfelek elégedettségének biztosítása Minőségbiztosítási feladatok ellátása, visszajelzések fogadása a partnereinktől Statisztikák készítése Üzleti levelez...tegnap 07:45
-
Nagykereskedelmi ügyfeleink reklamációival kapcsolatos ügyintézés, reklamációk feldolgozása, okok felkutatása, megoldás kidolgozása együttműködve a raktárszolgáltatóval, szállítmányozókkal, reklamációkról statisztikák készítése Bejövőáruval kapcsolatos reklamációk továbbítása a g...márc. 27.
-
Magas színvonalú ügyfélszolgálat biztosítása; Szerződéses partnerek, azaz a sofőrök, regisztrálása, koordinálása, kezelése; Szerződéskötési folyamatban való segítségnyújtás; Partner működéséhez szükséges eszközök, kiadása, nyilvántartásba vétele, visszavételi folyamat menedzselés...márc. 27.
-
Személyes ügyfél megkeresések kezelése az ügyfélszolgálati irodában, a beérkező igények fogadása és feldolgozása az SAP-ISU rendszerben Az ügyfelek szerződéses igényeinek kezelése (költözés, adatváltozás, szerződés felmondás) A számlázással kapcsolatos ügyek, reklamációk, igények...márc. 27.
-
Egységes külső-belső információs rendszer üzemeltetése, ennek keretében hatékony együttműködés és adatszolgáltatás az ügyfelek és társszervezetek részére. Közvilágítást érintő és egyéb vevői megrendelések kezelése. Közvilágítással kapcsolatos megkeresések és panaszok kivizsgálása...márc. 27.
-
kapcsolattartás a cég meglévő ügyfeleivel beérkező ügyféligények kezelése jellemzően belföldi (ritkán külföldi) auditok megtervezése és teljeskörű koordinálása, saját adatbázisokban történő adminisztrációja együttműködés a nemzetközi társirodákkal, partnerekkel és alvállalkozókka...márc. 27.
-
Üzleti projektek önálló vezetése A projekt megvalósítás során, a projekt szakmai koordinációja, aktív együttműködés a cégcsoport érintett szakterületeivel, szakértőivel és külső beszállítókkal az igény létrejöttétől a projekt zárásáig A projektekhez kapcsolódó tervezési feladatok...márc. 27.
-
Üzleti projektek önálló vezetése A projekt megvalósítás során, a projekt szakmai koordinációja, aktív együttműködés a cégcsoport érintett szakterületeivel, szakértőivel és külső beszállítókkal az igény létrejöttétől a projekt zárásáig A projektekhez kapcsolódó tervezési feladatok...márc. 27.