Planslab Kft.

A cégünk projektjének támogatásához keresünk

gazdasági munkatárs

kollégát a II. kerületi irodánkba

 

A Planslab Kft. gazdasági és ügyviteli tanácsadást, leányvállalatunk pedig könyvelési szolgáltatást nyújt számos hazai vállalkozásnak. Cégcsoportunk hosszútávú együttműködést kötött egy Somogy megyei, több ezer hektáron gazdálkodó, állattartó, illetve rendkívül innovatív és gyorsan növekvő családi cégcsoporttal. Megállapodásunk részeként kialakítjuk a mezőgazdasági cég budapesti irodáját, melynek vezetésére keressük leendő kollégánkat. A pozíció betöltéséhez előzetes mezőgazdasági ismeretek nem szükségesek!

Főbb feladatok

A mezőgazdasági cég a korábbiakhoz képest csökkentett létszámmal, de továbbra is működteti az adminisztrációját a vidéki központján. A meghirdetett pozícióra felvett munkatársunk feladata a kiszervezett adminisztratív feladatok átvétele, ami az adatrögzítéstől projektmenedzsmentig terjedően több típusú kihívást jelent. Biztosan a feladatkör részét képezi:

  • kapcsolattartás a vidéki központ és a budapesti iroda között
  • a Planslab Kft. üzleti tanácsadók tevékenységének támogatása
  • adminisztratív feladatok elvégzése főként a következő témakörökben:
    • adatok rögzítése a mezőgazdasági cég termelési és készletezési szoftverében
    • kimenő számlák elkészítése, kontírozása, feladása a könyvelésnek
    • a munkaüggyel kapcsolatos feladatok támogatása
    • KSH adatszolgáltatás koordinálása
    • Banki adatszolgáltatás részfeladatainak elvégzése
    • a digitalizált szerződések, számlák, egyéb dokumentumok nyomon követése, karbantartása
  • ad-hoc projekt koordináció vagy támogatás (pl. jövedéki adó visszaigénylés, földvásárlás, pályázat előkészítés)

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • nagyfokú önállóság: a vidéki központtal, a budapesti könyvelőkkel és a rendszeresen ingázó üzleti tanácsadókkal kell együttműködni, minden résztvevőtől elvárt, hogy önálló legyen a munkája során
  • magabiztos kiállás alapvető gazdasági kérdésekben: sem a számvitelben, sem a mezőgazdasággal összefüggő, specifikus gazdasági ismeretekben történő elmélyülés nem elvárás, de fontos, hogy a gazdasági munkatárs megértse a gazdasági eseményeket, tudjon információt közvetíteni a szereplők között
  • nyugodt, kiegyensúlyozott kommunikáció: a gazdasági asszisztens a legtöbb gazdasági problémában érintett lesz, és a tisztség megkívánja a konstruktív, alkalmazkodó, de hatékony munkavégzést
  • strukturálás képessége: igazán változatos a feladatok összetétele, ezért fontos a priorizálás és delegáció
  • elmélyülés, precíz munkavégzés: a munkakör betöltése jelentős felelősséggel jár együtt, a keletkező dokumentumok többségét ellenőrizni, validálni kell, a könyvelés részére analitikákat kell készíteni

Elvárások:

  • főiskolán vagy egyetemen szerzett gazdasági végzettség
  • minimum 2-3 év munkatapasztalat gazdasági területen, legalább adminisztráció és ügyintézés témakörben

Előnyt jelent:

  • magabiztos informatikai ismeretek (különösen Excel)
  • mérlegképes könyvelői végzettség
  • angol nyelv ismerete

Amit kínálunk:

  • hosszú távú munkalehetőség
  • remek munkahelyi légkör, kiváló munkahelyi környezet, dinamikusan fejlődő fiatal csapat
  • biztos, versenyképes fizetés
  • teljes munkaidős munkaviszony
  • a későbbiek során saját beosztottak

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Pénzügy, Könyvelés
  • Számlázó, Pénztáros
  • Pénzügyi asszisztens, Munkatárs

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest II .kerület

Jelentkezés módja:

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.

 

Jelentkezési határidő:

2021. április 20.