GAZDASÁGI IGAZGATÓHELYETTES

– Moholy-Nagy Művészeti Egyetem –

Gazdasági Igazgatóság

Főbb feladatok:

  1. A gazdasági igazgatóhelyettes feladatai:
    1. a gazdasági igazgató teljeskörű helyettesítése
    2. a gazdasági igazgató munkájának támogatása az alábbiakban részletezett területeken:
      1. egyetemi költségvetés tervezése;
      2. a bevételek nyilvántartása, a módosítások, átcsoportosítások elkészítése, felhasználásuk figyelemmel kísérése, a keretgazdálkodás működtetése és ellenőrzése;
      3. az egyetem gazdálkodásával összefüggő beszámolók elkészítése;
      4. a gazdálkodáshoz kapcsolódó adatszolgáltatási feladatok teljesítése;
      5. a likviditás biztosítása, a pénzellátás kezelése, forint és deviza elszámolás;
      6. a pályázatok, projektek pénzügyi ellenőrzésének felügyelete;
      7. a pénzügyi, számviteli rend betartása;
      8. az egyetemi beszerzési tevékenység koordinálása;
      9. a vagyongazdálkodási tevékenység támogatása;
      10. gazdálkodási rend szabályozása;
      11. gazdasági információszolgáltatás a vezérigazgató/kancellár, a rektor, a Rektori Tanács, a szenátus és az egyetem polgárai részére;
      12. a Szenátus és más, egyetemi szintű értekezletek elé kerülő, gazdasági témájú előterjesztések elkészítéséről való gondoskodás, más előterjesztések gazdasági szempontból történő előzetes véleményezése;
      13. a vezérigazgató/kancellár és a Szenátus gazdasági jellegű határozatainak végrehajtásáról való gondoskodás
      14. bérszámfejtés/munkaügy adminisztrációs feladatok ellátása.

Elvárások:

  1. Felsőfokú (MSc) gazdasági (számviteli, pénzügyi,) végzettség
  2. Minimum 5 év pénzügy, számviteli területen szerzett tapasztalat, vagy minimum 3 év gazdasági szervezetben vezetői/csoportvezetői tapasztalat
  3. Kiváló kommunikációs készség; pontos, igényes, önálló munkavégzés
  4. Jó elemző és problémamegoldó-, és együttműködési készség, belső szolgáltatói szemlélet
  5. Microsoft Office (főként Excel, PowerPoint) magas szintű ismerete
  6. folyékony angol nyelvtudás

Előnyt jelent:

  1. vezetői tapasztalat
  2. felsőoktatási intézményben szerzett tapasztalat

Amit nyújtunk:

  1. teljes munkaidős, határozatlan idejű munkaviszony
  2. versenyképes, teljesítmény alapú javadalmazás
  3. modern irodai környezet

Állás, munka területe(i):

  • Pénzügy, Könyvelés
  • Pénzügyi, Számviteli vezető
  • Projektmenedzsment
  • Cégvezetés, Menedzsment
  • Pénzügyi, Gazdasági igazgató

Szükséges tapasztalat:

  • 5-10 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Egyetem

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Felsőfok/tárgyalóképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

fényképes önéletrajzzal

Elektronikus úton Szuchacsev Dávid kancellári kabinetfőnök részére a "Jelentkezem" gombra kattintva. Tárgy megjelölése: "Gazdasági Igazgató helyettes".