Fordítókoordinátor

Az Eurideas Language Experts (www.eurideastranslation.com) egy magyarországi fordítóiroda budapesti és brüsszeli irodákkal. Ügyfeleink főleg nyugat-európai és tengerentúli szervezetek (pl: EU-s Intézmények, ENSZ, Világbank, OECD, IOM). Projektjeink többsége az aktuális világpolitikai és gazdasági helyzethez kötődik, sokszor van lehetőségünk olyan projekteken dolgozni, amelyek megjelennek a világsajtóban vagy bármilyen más magas szintű nemzetközi fórumon publikálásra kerülnek.

A fordítóikoordinátor a külsős fordítók kereséséért, felvételéért, a fordítókkal való megállapodásért, a fordítói adatbázis menedzseléséért, karbantartásáért és a fordítókkal kapcsolatos adminisztrációért felelős.

Ezek lennének a feladataid:

  • A fordítói adatbázis rendszerezése és naprakészen tartása
  • Új fordítók keresése ad-hoc jelleggel és folyamatosan
  • Új fordítók tesztelése és felvétele
  • A fordítók személyes dokumentumainak rendszerezése, adminisztrációja
  • Az új fordítókkal a munkadíjban való megegyezés
  • Megrendelők, szerződések elkészítése egyedi megbízások esetén
  • A fordítók értékelésének az adminisztrációja
  • Adminisztrációs feladatok
  • Tenderfolyamatok támogatása (pl. megfelelő vendorok biztosítása)
  • A projektmenedzserek támogatása sok fordító/tolmács bevonását igénylő projektek esetén
  • Projekt asszisztensi feladatok

Jelentkezz, ha úgy érzed, a következők rád illenek:

  • Legalább egy év tapasztalat beszerzői vagy adminisztrációs munkakörben; előnyt jelent, ha ezt fordítóirodában szerezted
  • Minimum egy év account manageri tapasztalat
  • Magas szintű angol nyelvtudás
  • Német és/vagy francia nyelvtudás előnyt jelent
  • Egyetemi vagy főiskolai diploma
  • Az MS Excel magas (felhasználói) szintű ismerete
  • Csapatjátékos vagy
  • Tudsz egyszerre több dologgal foglalkozni, prioritásokat felállítani
  • Precíz vagy, és szereted rendszerezni a dolgaidat
  • Tudsz önállóan dolgozni
  • Agilis vagy, határozott a fellépésed
  • Kiváló kommunikációs készséggel rendelkezel (angolul)
  • Jó problémamegoldó vagy, bírod a stresszt
  • Nyitott vagy az új dolgokra

Íme, az ajánlatunk:

  • 8 órás munkaidő

  • Részleges home office lehetőség (a próbaidő letelte után)

  • Versenyképes fizetés

  • Egy vidám, fiatal és lendületes csapat tagja lehetsz

  • Szakmai fejlődési lehetőség

  • 8 órás munkaidő

  • Részleges home office lehetőség (a próbaidő letelte után)

  • Versenyképes fizetés

  • Egy vidám, fiatal és lendületes csapat tagja lehetsz

  • Szakmai fejlődési lehetőség

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Oktatás, Kutatás, Tudomány
  • Tolmács, Fordító
  • HR, Munkaügy
  • Toborzás, Kiválasztás

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Felsőfok/tárgyalóképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő
  • Részmunkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Ha sikerült felkeltenünk az érdeklődésed, kérjük, küldd el a jelentkezésed február 28-ig a "Jelentkezem" gombra kattintva. Kérünk, hogy az email tárgyába írd bele: ‘Fordítókoordinátor’.