Generali Biztosító Zrt.

GENERALI BIZTOSÍTÓ ZRT.
Biztosítóként a legfőbb küldetésünk, hogy óvjuk és jobbá tegyük az emberek életét.
SZÜKSÉG VAN RÁNK!
NEKÜNK PEDIG RÁD!
Folyamat-, és projektmenedzsment területünk

Folyamatfejlesztési szakértő

munkatársat keres.

Kik vagyunk?

A Folyamat-, és projektmenedzsment területen szenvedélyes szakértők elszánt csapataként azon dolgozunk, hogy üzleti és belső folyamatainkat, stratégiai projektjeinket teljes körűen támogassuk, azok az üzleti területek legnagyobb megelégedettségére valósuljanak meg. Összetartó csapatként ösztönözzük, tudásunkkal támogatjuk egymást, és kiemelt figyelmet fordítunk a folyamatos tanulásra, személyes fejlődésre.

Kit keresünk?

  • Egy proaktív, jó kommunikációs képességgel és jó szervezőkészséggel rendelkező, csapatjátékos kollégát keresünk, aki:
  • Szerzett már gyakorlati tapasztalatot (min. 3-5 év) üzleti folyamatokhoz kapcsolódó (IT) fejlesztéseken, projekteken;
  • Proaktív és nyitott személyiség;
  • Gyorsan tanul;
  • Egyedül és csapatban is hatékonyan dolgozik;
  • Erős kommunikációs készségével könnyen teremt kapcsolatot;
  • Keresi a lehetőséget az újításokra;
  • Bírja a monotonitást is;
  • Rendelkezik felsőfokú végzettséggel;
  • Legalább középfokú angol nyelvtudással bír;
  • Jól ismeri és kezeli az MS Office alkalmazásokat;
  • Valamint, akit érdekelnek az üzleti folyamatok, és szívesen dolgozna azok bevezetésén, optimalizálásán, javításán.

Feladataid lesznek:

  • Üzleti tevékenységhez kapcsolódó folyamatok felügyelete, felmerült fejlesztési igények összegyűjtése, szintetizálása, követelmények megfogalmazása az informatikai terület részére;
  • Folyamatok kidolgozásakor az érintett szakterületekkel való hatékony konzultáció és együttműködés;
  • Vállalati stratégiai projektekben való aktív közreműködés;
  • Új termék bevezetésével párhuzamosan az üzleti folyamatok kidolgozása, specifikációk elkészítése, tesztelése;
  • Új folyamat bevezetésekor a folyamat intenzív ellenőrzése, javítása;
  • Meglévő üzleti folyamatok újragondolása, optimalizálása, az ezekhez kapcsolódó fejlesztések specifikációjának elkészítése, tesztelése;
  • Rendszeresen jelentkező, a változó ügyfél igényeknek megfelelő támogató folyamatok ellenőrzése, nyomon követése;
  • Követelményspecifikációk vagy User storyk elkészítése;
  • Sikeres folyamattesztek végrehajtása;
  • Új folyamatok sikeres bevezetése, élesítés.

Pozíció betöltése során előnyt jelent:

  • Nagyvállalati környezetben szerzett gyakorlat;
  • Pénzintézeti/biztosítói háttér.

Ahol dolgozni fogsz, és amit kínálunk:

  • Jól megközelíthető, központi helyen, a Generali Biztosító Teréz krt-i székházában (1066 Budapest, Teréz krt. 42-44.).
  • Ha sportolni szeretnél, nem kell messze menned: Váci úti székházunkban fitneszterem található. Sőt TRX, jóga és egyéb csoportos sporttevékenységre is van lehetőség. 
  • Római-parti Generali Akadémia és Szabadidőközpontunk számos kikapcsolódási lehetőségeket kínál és medencével vár. 
  • Generali Futóklubunk is tárt karokkal vár. 
  • Ebédszünetben pedig a székházban lévő saját éttermünkben vagy a közeli szuper helyeken próbálhatod ki kedvenc fogásaidat. 
  • Béren kívüli juttatási csomagunk több különböző elemet tartalmaz köztük ingyenes céges egészségcsomagot és kafetériát is. 
  • Biztosítjuk az irodai és otthoni munkavégzéshez szükséges szakmai és technikai hátteret. 
  • Rugalmasan és önállóan oszthatod be az idődet.
  • Heti több nap home office lehetőség (független a járványhelyzettől).

Állás, munka területe(i):

  • IT programozás, Fejlesztés
  • Projektmenedzsment
  • Pénzügy, Könyvelés
  • Üzleti elemző
  • Projektmenedzsment

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest

Ami a pályázathoz szükséges:

Azoknál a munkaköröknél, ahol a munka jellege megengedi - ez a munkaköreink kb. 94%-a - a járvány ideje alatt Home Office lehetőségével támogatjuk a munkavégzést, melyhez laptopot, mobilflotta keretében hang és mobilinternet elérést biztosítunk.

Azoknál a munkaköröknél, ahol a munka jellege nem engedi meg vagy csak részben engedi meg a Home Office munkavégzést, fokozott biztonsági intézkedéseket vezettünk be:

  • folyamatos, napközbeni fertőtlenítés van az irodaházakban,
  • a mosdókon kívül is plusz fertőtlenítő állványokat helyeztünk el a közösségi terekben,
  • biztosított, hogy az irodaházakban dolgozók 2 m távolságban üljenek egymástól,
  • az ügyfélterekben plexit helyeztünk a dolgozók és betérő ügyfelek közé és napi extra  fertőtlenítést végzünk zárás után,
  • minden munkatársunk számára 2 db maszkot biztosítottunk.

 

Kiválasztásaink során az interjúkat online tartjuk.

Beléptetés során minimalizáljuk a személyes találkozás szükségességét.

Minden olyan pozíciónál, ahol azt a munka jellege lehetővé teszi, a betanulási időszakot is távoli eléréssel biztosítjuk.