FM területi vezető – irodaház üzemeltetés

Magyarország egyik piacvezető facility management vállalkozása munkatársat keres az alábbi pozíció betöltésére.

Szeretnél országos hálózattal rendelkező cégnél dolgozni, van tapasztalatod ipari telephelyi üzemeltetésben? Csatlakozz hozzájuk és szélesítsd, kamatoztasd meglévő szakmai tudásod!

Rád váró feladatok:

  • a megrendelő irodaházának szakszerű üzemeltetése, javításuk és karbantartásuk szervezése, koordinálása;
  • a műszaki terület napi operatív irányítása, ellenőrzése; munka szervezése, dokumentálása;
  • a műszaki karbantartó csapat napi operatív irányítása, ellenőrzése; munka szervezése, dokumentálása;
  • árajánlatok bekérése, szakmai ellenőrzése, árajánlatok készítése, folyamatos kommunikáció és kapcsolattartás a megrendelővel és az üzletág vezetésével, illetve egyéb kapcsolódó területekkel;
  • alvállalkozók felkutatása, szerződéskötések előkészítése;
  • szakalvállalkozókkal való kapcsolattartás, irányítás;
  • alvállalkozókkal és megrendelőkkel történő elszámolásokban való részvétel;
  • szükség esetén pályázati anyagok készítésének támogatása;
  • beszámolókhoz és egyéb pénzügyi riportokhoz adatszolgáltatás;
  • üzemeltetési ütemtervek készítése, ellenőrzése, betartatása;
  • kisebb beruházási feladatok projektmenedzselése;
  • szükség esetén hatósági kapcsolattartás és ügyintézés.

Ami különlegessé tesz Téged:

  • felsőfokú műszaki végzettség (gépész, építész, műszaki menedzser stb.);
  • üzemeltetési területen szerzett releváns szakmai tapasztalat (ipari- irodai telephelyen);
  • társalgási szintű angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt;
  • karbantartó csapat vezetésében szerzett tapasztalat;
  • irodai szoftverek felhasználói szintű ismerete;
  • jó kommunikációs készség, vezetői kompetencia;
  • „B” kategóriás jogosítvány.

Örömmel veszi Ügyfelünk, ha:

  • épületfelügyeleti rendszerismerettel rendelkezel;
  • ingatlanüzemeltetésben szerzett releváns szakmai tapasztalat.

Amit Ügyfelünk kínál mindezért cserébe:

  • korrekt munkafeltételeket;
  • versenyképes bérezést, valamint céges autót, mobiltelefont és laptopot;
  • rugalmas munkaidőt, kreatív izgalmas munkakört;
  • tapasztalt, támogató szakmai háttért;
  • fejlett informatikai rendszert, 0-24 órás ügyfélszolgálati háttértámogatást;
  • szakmai tapasztalatszerzés létesítményüzemeltetés területen;
  • céges csapatépítő rendezvényeket, mert a munka mellett fontos a szórakozás is.

A munkavégzés helye:

  • Ügyfelünk székhelye Budapest XIII. kerületében található, rendezett körülmények között;
  • partnerük telephelye a VIII. kerületben található.

Jelentkezés módja:

Várjuk a fényképpel és fizetési igénnyel ellátott önéletrajzot.