SODEXO Services Kft.
  • A Sodexo a világ 19. legnagyobb munkáltatója, világszerte több mint 470.000 munkatársat foglalkoztatunk 67 országban. Magyarországon 9 telephelyen nyújtunk életminőséget javító üzemeltetési szolgáltatásokat nemzetközi nagyvállalatok részére.

    Partnerünk budapesti prémium irodaházába keresünk flotta koordinátor - recepciós munkatársat

    Jelentkezz hozzánk, ha van tapasztalatod autóflotta kezelésben, adminisztrációban és szívesen részt vennél az iroda recepciós feladatainak ellátásában is.
  • Flotta koordinátor - recepciós

    Főbb feladatok, munkák:

      • Ügyfelekkel és a Flotta Management céggel történő kapcsolattartás
      • Az éves flotta utánpótlási terv elkészítése és koordinálása
      • Új gépjárművek beérkezésének nyomon követése, kereskedői hálózattal történő egyeztetés, ügyfél részére történő átadás koordinálása
      • Car Policy aktualizálása
      • A flotta üzemeltetésével kapcsolatos adminisztratív tevékenységek ellátása
      • A félévenkénti abroncscsere megszervezése és levezénylése
      • A Flotta Management cég tevékenységének, számláinak ellenőrzése
      • Árajánlatok bekérése és átvizsgálása
      • A Flotta Management cég által szerződött biztosító társaság által nyújtott szolgáltatások ellenőrzése
      • Csereautó állomány folyamatos biztosítása, kiadások-visszavételek megszervezése, az autók műszaki állapotának ellenőrzése
      • Pénzügyi riportok készítése
      • Gépjárművek mozgatása
      • Átfogó recepciós szolgáltatás ellátása
      • Telefonhívások és e-mailek kezelése magyar és angol nyelven
      • Napi adminisztráció elvégzése, iktatás, szkennelés, nyilvántartások vezetése
      • Postaforgalom kezelése
      • Futárokkal való kapcsolattartás
      • Recepciós terület és iroda tisztaságának, rendezettségének ellenőrzése és biztosítása
      • Aktív és hatékony részvétel a szolgáltatási csapat munkájában
      • Tárgyalók felügyeletében és rendezetten tartásában segítség nyújtása
      • Parkolófoglalás kezelése
      • A területi vezető támogatása operatív feladatokban

    Az álláshoz tartozó elvárások:

      • Minimum középfokú végzettség
      • Kommunikációképes, aktív angol nyelvtudás szóban és írásban
      • MS office programok erős felhasználói szintű ismerete (Word, Excel, Outlook)
      • 2 év hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat
      • B kategóriás jogosítvány (aktív autóvezetés)
      • Jó kommunikációs készség
      • Barátságos, ügyfélközpontú gondolkodásmód
      • Felelősségteljes, önálló és precíz munkavégzés, proaktivitás
      • Képesség a priorizálásra és párhuzamos feladatok ellátására
      • Kulturált, irodakompatibilis megjelenés

    Amit kínálunk:

      • Heti 40 órás hétköznapi munkavégzés
      • Stabil, nemzetközi vállalati háttér, hosszú távú munkalehetőség
      • Prémium munkakörnyezet, támogató csapat
      • Változatos, felelősségteljes feladatkör
      • Korrekt bérezés, juttatások
      • Munkavégzés helye: Budapest IX. kerületi modern irodaház

    Állás, munka területe(i):

    • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
    • Recepciós
    • Szállítás, Beszerzés, Logisztika
    • Flottakezelő
    • Teljes munkaidő

    Szükséges tapasztalat:

    • 1-3 év szakmai tapasztalat

    Szükséges nyelvtudás:

    • Angol - Középfok/kommunikációképes szint

    Munkavégzés helye:

    1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8.

    Egyéb juttatások:

    mobiltelefon, szakmai tréningek, nyelvtanulás támogatása

    Jelentkezés módja:

    A "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk bérigényt tartalmazó szakmai önéletrajzod.