Raiffeisen Bank Zrt.

HA ÉRDEKELNEK A MAGYAR ÉS NEMZETKÖZI TŐKEPIACI SZEREPLŐK ÉS PÉNZÜGYI SZOLGÁLTATÓK, HA KÍVÁNCSI VAGY MIÉRT KELL SZÁMUKRA A BANKI ÉS BEFEKTETÉSI TERMÉKEKET RÁJUK IGAZÍTANI, HA PÉNZÜGYI ISMERETEID KREATIVITÁSSAL IS KIEGÉSZÜLNEK ÉS EGY NYÜZSGŐ CSAPATBAN JÓL ÉRZED MAGAD, AKKOR NÁLUNK A HELYED!

FI üzleti asszisztens

MI LESZ A FELADATOD?

  • Napi kapcsolatot tartasz a meglévő banki ügyfelekkel, teljesíted a részükről felmerülő termék / szolgáltatás / ügyintézési igényeket.
  • Szerződéseket (pl. számlanyitási, finanszírozási, biztosítéki, betét, elektronikus banki rendszerekhez, TRE keretszerződéshez kapcsolódó) és egyéb adminisztrációs anyagokat készítesz elő a számukra,
  • Statisztikákat, jelentéseket és kimutatásokat készítesz,
  • Ellenőrzöd és kezeled az ügyfelek számlanyitásához/számlazárásához/törzsadat-módosításához kapcsolódó dokumentumait a nyilvántartó rendszerekben, valamint módosítás esetén továbbítod a jóváhagyást végző szervezeti egység felé.
  • Támogatod a csapatunkban dolgozó ügyfélreferensek munkáját, az értékesítés és napi kapcsolattartásból adódó operatív feladatokat, elvégzed a főosztályon felmerülő adminisztratív feladatokat.
  • Mindezt együttműködve a társosztályokkal a napi ügyfélkiszolgálás során.
  • Részt veszel új banki rendszerek bevezetésével / tesztelésével és más adattisztítással kapcsolatos feladatokban.

MIÉRT ÉRDEMES VELÜNK DOLGOZNI?

  • mert a folyamatos innovációt (digital, agile) kiváló ügyfélélménnyé alakítjuk át (Customer Experience),
  • mert mi vagyunk a leginkább ajánlott pénzügyi szolgáltató a régióban,
  • mert minket a tudásvágy hajt, együtt dolgozunk, kezdeményezőkészek vagyunk, és felelősségteljesen cselekszünk,
  • mert nálunk fontos, hogy mit gondolsz, hiszen visszajelzés alapú kultúrát építünk (Employee Survey)
  • mert támogatjuk a belső karrierutakat, mert hiszünk benne, hogy a meglévő szakmai tudás és szervezetismeret új területen történő kamatoztatása növeli az elégedettséged és az elkötelezettséged,
  • mert változatos és érdekes képzéseken és oktatásokon vehetsz részt,
  • mert dolgozói kedvezményeket biztosítunk akár a napi bankolásodhoz, akár a lakásvásárlási elképzeléseidhez

CSATLAKOZZ HOZZÁNK, HA...

  • Legalább középfokú (szakirányú: közgazdasági/pénzügyi) végzettséged van,
  • Vállalati ügyfél kapcsolattartásban vagy pénzügyi intézmények kezelésében szerzett szakmai tapasztalattal rendelkezel,
  • középfokú angol nyelvtudással rendelkezel,
  • felhasználói szintű számítógépes ismereteid vannak (MS Office),
  • kiváló szervező és kommunikációs képességed van,
  • Precíz vagy és felelősségteljes munkavégzés jellemez,
  • A személyiségedet a proaktivítás, a tenniakarás és az ügyfélközpontúság jellemzi,
  • A problémás helyzeteket megfelelő szakmai magabiztossággal és megoldási szemlélettel kezeled.
  •  

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens
  • Bank, Biztosítás, Bróker
  • Banki, Biztosítási szakügyintéző
  • Banki értékesítés

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Agora Budapest, 1133 Budapest, Göncz Árpád Városközpont