Felkeresési asszisztens (home office lehetőséggel)

Bónusz

INTRUM Zrt.

Budapest

Az Intrum Európa és Magyarország vezető követeléskezelő cége. 20 európai piacon vagyunk jelen és nemzetközi társirodáinkon keresztül a világ 180 országában kezelünk követeléseket. Az Intrum Cégcsoport célkitűzése a kintlévőségek rendezésének elősegítésével hozzájárulni az európai gazdaság fellendüléséhez. Az Intrum Zrt. 450 fős emberközpontú, fejlődésorientált Társaság, amelynek Felkeresési Adminisztrációs Csoportjába keressük új kollégánkat

Felkeresési asszisztens

pozícióba!

Milyen funkciót tölt be az új kolléga a szervezetben?

A felkeresési asszisztens fő fókusza a területi felkeresés munkafolyamataihoz kapcsolódó adminisztrációs és kapcsolattartói feladatok elvégzése.

Milyen feladatokkal találkozhatsz a munkakörben?

  • Bejövő/Kimenő postai küldemények feldolgozása.
  • Méltányossági kérelemmel kapcsolatos teljeskörű ügyintézés.
  • Felkeresői szerződések, nyilvántartások kezelése.
  • Iratanyagok bekérése.
  • Ügykiadás felkeresők részére.
  • Felkeresőkkel történő aktív kapcsolattartás telefonon és e-mailen.
  • Egyeztetés részlegen belüli/kívüli területekkel.
  • Tabletről beérkező űrlapok ellenőrzése és javítása, egyéb ellenőrzési feladatok.
  • Számla rögzítési feladatok ellátása.
  • Riportok ellenőrzése, továbbítása Régióvezető részére.
  • Régióvezetőkkel szoros együttműködés.
  • Ad-hoc adminisztratív feladatok ellátása.
  • Hiteltermékkel kapcsolatos adminisztratív teendők.

Mi vár rád a kiválasztási folyamat során?

Toborzó kollégánk felveszi veled telefonon a kapcsolatot, ahol felteheted felmerülő kérdéseidet, majd egy online interjú keretein belül megismerkedhetsz jövőbeli vezetőddel is, aki bővebb tájékoztatást nyújt a munkakörrel kapcsolatban.

Jelentkezz, ha…

  • legalább középfokú iskolai végzettséggel rendelkezel
  • eltöltöttél már kilenc hónapot Társaságunknál
  • terhelés mellett is képes vagy határidőre, pontosan teljesíteni feladataidat
  • precízen tudsz fogalmazni, jó a helyesírásod
  • jól tűröd a monotonitást és a stresszt
  • preferálod a szabályozott környezetet
  • képes vagy megosztani a figyelmedet különféle tevékenységek között
  • szeretsz csapatban dolgozni

Előnyt jelent, ha…

  • pénzügyi/jogi ismerettel rendelkezel

Miért jó az Intrumnál dolgozni?

  • Negyedéves teljesítményalapú bónuszban részesülhetsz.
  • Cafeteria juttatásunk 40%-al az átlag felett van (próbaidő alatt is jár).
  • Havonta 8 alkalmas sportolási lehetőséget biztosítunk.
  • Egészségbiztosításban részesülsz.
  • Személyes mentort biztosítunk, aki segíti az új kollégák betanulását és az integrálódását.
  • Lehetőséged lesz részt venni belső képzési programjainkon.
  • Vállalaton belüli előrelépési lehetőségek nyílnak előtted.
  • Európai háttér és cégkultúra vesz körül, amelynek fontos eleme az emberközpontúság.
  • Stabil munkahely vár rád.
Felkeresési asszisztens
INTRUM Zrt.
Budapest