Világszerte elismert gyártási komponenseket értékesítő B2B cégcsoport dél-pesti értékesítési irodájába keresünk szakembert az alábbi pozícióba: 

ÉRTKESÍTÉSI KOORDINÁTOR

FELADATOK

  • A vevők által kért termékek és szolgáltatások időben történő biztosítása
  • A vevői megrendelések, fogadása és feldolgozása, vevői kapcsolatok ápolása
  • Az anyaggazdálkodási folyamatok fejlesztése, optimalizálása
  • A beszállítói rendelések rögzítése, rendelésállomány kezelése, nyomon követése
  • A beszállítói kondíciók betartásának ellenőrzése, a beszállítói számla ellenőrzése
  • Ügyfélkapcsolatok fejlesztése, új üzleti folyamatok kialakítása
  • Vállalatirányítási rendszer, Excel napi szintű használata, kimutatások készítése
  • Szoros együttműködés a társosztályokkal (raktár, pénzügy), partnerekkel

KÖVETELMÉNYEK

  • Felsőfokú (közgazdász, logisztika előny) végzettség
  • Műszaki affinitás
  • Legalább 3 év ellátási láncban szerzett tapasztalat
  • Beszállítókkal, vevőkkel történő tárgyalásban szerzett gyakorlat
  • Folyékony angol nyelvtudás
  • Ügyfélközpontú szemlélet
  • Határozott, magabiztos fellépés, erős érdekérvényesítő készség
  • Kiváló szervező és koordinációs készség
  • Proaktív, dinamikus személyiség
  • Kiváló kommunikációs készség

ELŐNY

 

  • Műszaki termékek, C-Parts értékesítésében/beszerzésében szerzett gyakorlat

AMIT MEGBÍZÓNK NYÚJT

  • Fejlett technológiával és ellátási lánc rendszerrel működő nemzetközi környezet
  • Rendszeres szakmai továbbképzés
  • Önállóságot, kezdeményezőkészséget támogató szervezeti környezet
  • Versenyképes kereset, 13. havi fizetés, teljesítmény prémium, cafeteria, bejárási támogatás
  • Hosszú távú munkalehetőség egy jó hangulatú, barátságos irodai környezetben

 

A MUNKAVÉGZÉS HELYE

Budapest (Dél-Pest, Soroksár)

Jelentkezés módja:

Várjuk fényképes önéletrajzát a lenti e-mail címre. Kérjük az email tárgyában feltüntetni a pozíció pontos megnevezését: ÉRTKESÍTÉSI KOORDINÁTOR, Budapest (Dél-Pest, Soroksár)

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Értékesítési munkatárs
  • Szállítás, Beszerzés, Logisztika
  • Ellátási lánc
  • Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest

ELÉRHETŐSÉGI ADATOK

IMPC Personnel Hungária Kft.
Kapcsolattartó: Sárkány Zita