Pappas Auto Magyarország Kft

Értékesítési asszisztens (Használt tehergépjármű üzletág)

A Pappas Csoport közel 60 éve van jelen a gépjármű kereskedelem és szerviz területén. Minőségi és innovatív tevékenység, valamint személyes tanácsadás fémjelzi működését.

A Pappas Auto átfogja a Mercedes-Benz, smart, Lancia, Alfa Romeo, Jeep, KIA, Fiat, Fiat Professional, DAF és IVECO márkák országos forgalmazását és teljes körű szervizelését.
Vállalatunk 8 regionális képviseletével megközelítőleg 600 munkatársat foglalkoztat, ezáltal az egyik legnagyobb autókereskedés- és szerviz hálózattal rendelkezik Magyarországon.

Főbb feladatok, munkák:

  • Az értékesítési vezető napi munkájának támogatása
  • Számlázás, egyéb bizonylatok kiállítása, rendezése
  • A vállalat gépjármű állományának koordinálása, készletmozgások nyomon követése
  • A forgalmazott gépjárművekhez kapcsolódó ügyintézés
  • A vállalat gépjármű állományára vonatkozó adatbázisok naprakészen tartása
  • Ügyfelekkel, illetve vendégekkel kapcsolatos ügyintézés, segítség nyújtás
  • Bejövő telefonhívások kezelése
  • Ügyfél adatbázis karbantartása, nyilvántartások vezetése
  • Riportok, statisztikák készítése
  • Folyamatos együttműködés az értékesítőkkel, illetve az egyéb társterületekkel
  • Részleges munkaügyi feladatok ellátása (pl. munkaidő nyilvántartás, egyéb munkaügyi bizonylatok)
  • Diszpozíciós feladatok ellátása
  • Finanszírozókkal való folyamatos kapcsolattartás
  • Banki lezárásokkal kapcsolatos ügyintézés

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség (preferáltan közgazdasági vagy pénzügyi területen)
  • Hasonló területen szerzett tapasztalat
  • Aktív angol és/vagy német nyelvtudás
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Jó szervező- és problémamegoldó készség
  • Kiváló kommunikációs készség, ügyfélközpontú beállítottság
  • Terhelhetőség, magas stressz tűrő képesség
  • Együttműködő, motivált, megbízható személyiség

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Felsőfokú végzettség
  • Autóipari és –piaci ismeret

Amit kínálunk:

  • Versenyképes, teljesítményarányos, bejelentett bérezés
  • Béren kívüli juttatások
  • Innovatív termékek, technológiák és megoldások
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Magasan felszerelt szerviz, kiváló munkakörülmények
  • Nemzetközi hátterű cég nyújtotta stabil munkahely

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Értékesítési munkatárs

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

A felsoroltak közül bármelyik:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)
  • Német (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

8000 Székesfehérvár, Seregélyesi út 131.

Jelentkezés módja:

A pozíció megpályázásához kérjük juttassa el részünkre szakmai önéletrajzát a lenti "Jelentkezés" gomb segítségével.