Egy nemzetközi biztosítási konszern tagjaként, mint a magyar biztosítási piac egyik legdinamikusabban fejlődő szereplője keressük

ÉRTÉKESÍTÉS TÁMOGATÓ CALL CENTER MUNKATÁRS

MILYEN FELADATOK VÁRNAK RÁD?

  • Telefonon keresztül támogatni a postai munkatársak értékesítési tudásának fejlődését, a termékekre vonatkozó legfontosabb ismeretek átadásával és sikert hozó, gyakorlatban használható megoldások közvetítésével.
  • Együttműködés a megkötött szerződések kötvényesítése során észlelt kötési hibák megoldásában.
  • Új ügyfelek üdvözlése, elégedettség növelése.

MIT KÉRÜNK TŐLED?

  • jó kommunikációs készség,
  • nyitott, vidám személyiség,
  • önálló, precíz munkavégzés,
  • legalább középfokú végzettség;
  • felhasználói szintű számítógépes ismeret (Word, Excel, Outlook).

ELŐNY:

  • Ügyfélszolgálati területen támogatásban szerzett szakmai tapasztalat.

MIT KÍNÁLUNK?

  • Kiváló munkahelyi légkört, összetartó és lelkes csapatot
  • Felelősségteljes munkát
  • Rugalmas munkakörülményeket
  • Folyamatos visszajelzést munkádról és fejlődésedről
  • Versenyképes jövedelmet, cafeteriát és bónuszt
  • Szakmai tapasztalatszerzési és képzési lehetőséget, mindezt a munka-magánélet egyensúlya mellett.

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Telefonos értékesítő
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Budapest, 1022 Bég utca 3-5.

JELENTKEZÉS MÓDJA:

Ha szívesen dolgoznál velünk, kérjük, küldd el részletes szakmai önéletrajzod a „Jelentkezem” gombra kattintva.

Várunk!