Elektronikus fizetési szolgáltatások menedzsment vezető

Raiffeisen Bank Zrt.

Agora Budapest, 1133 Budapest, Göncz Árpád Városközpont

Raiffeisen Bank Zrt.

Bankunk kiemelt figyelmet fordít a dolgozók egészségének megőrzésére és a biztonságos munkavégzés feltételeinek megteremtésére. Ennek támogatására már a toborzás-kiválasztási folyamat során kialakítottuk azt a biztonságos online eszköztárat, amely a jövendőbeli munkatársak, azaz jelentkezőink számára is biztonságot nyújt. Figyelembe véve a gazdasági és munkaerőpiaci körülmények alakulását, a munkavégzés feltételeit és lehetőségeit mindig az aktuális körülmények és központi irányelvek legmagasabb szintű tiszteletben tartása mellett alakítjuk ki. Jelentkezz hozzánk bátran Te is, nálunk jó kezekben leszel, és teljes biztonságban érezheted magad, ha belépsz a nyitott ajtón! A pénzügyi szolgáltatások egyik leginovatívabb területére keressük új vezetőnket:

Elektronikus fizetési szolgáltatások menedzsment vezető

MI LESZ A FELADATOD?

  • Elektronikus payments szolgáltatások, ezen belül az online és mobiltelefon alapú fizetés működtetése, új innovatív megoldások bevezetése:
  • *
  • PSD2&Open banking szolgáltatások (PISP, AISP, integrációk, számlázási megoldások, fintech együttműködések)
  • QR kódos fizetés és fizetési kérelem menedzsment
  • ATM hálózat üzleti irányítása
  • Mobil tárcák (pl Raipay, Apple Pay, Google Pay)
  • Fizetési szolgáltatói együttműködések (SIX, MyPOS, OTP, OTPM)
  • E-commerce megoldások
  • POS/SOFT POS implementáció
  • Kártyatársaságok (pl MC-VISA)
  • Részvétel a kapcsolódó üzleti modellek feltárásában, valamint a működési stratégia elkészítése.
  • Partneri kapcsolatok kialakítása és működtetése a technológiai szolgáltatókkal, az aggregátorokkal, részvétel az öko-rendszerekben.
  • Kapcsolattartás a fizetési applikációk és csatornák szolgáltatóival.
  • A felhasználói és tranzakció számok növelését célzó értékesítési stratégia kialakítása és az ehhez kapcsolódó aktivitások menedzselése, a kitűzött tervszámok elérése érdekében.
  • IT kapcsolatok fenntartása, integrációs feladatok koordinációja, ’GO to market’ implementáció, Fintech scouting.
  • * Általános termékfejlesztési feladatok:
  •  igényspecifikációk készítése        
  •  use case és customer journey kialakítása
  • teszt forgatókönyvek készítése, rendszer tesztelés
  • hálózati helpdesk a megoldással kapcsolatban
  • hálózati oktatási anyagok elkészítése                            
  • használati útmutatók elkészítése                             
  • kapcsolódó szabályzatok/utasítások/SOP-k karbantartása
  • marketing anyagok elkészítése                                         
  • ügyfél anyagok/honlap tartalom létrehozása és frissítése
  • piackutatás

MIÉRT ÉRDEMES VELÜNK DOLGOZNI?

  • mert a folyamatos innovációt (digital, agile) kiváló ügyfélélménnyé alakítjuk át (Customer Experience),
  • mert mi vagyunk a leginkább ajánlott pénzügyi szolgáltató a régióban,
  • mert minket a tudásvágy hajt, együtt dolgozunk, kezdeményezőkészek vagyunk, és felelősségteljesen cselekszünk,
  • mert nálunk fontos, hogy mit gondolsz, hiszen visszajelzés alapú kultúrát építünk (Employee Survey)
  • mert támogatjuk a belső karrierutakat, mert hiszünk benne, hogy a meglévő szakmai tudás és szervezetismeret új területen történő kamatoztatása növeli az elégedettséged és az elkötelezettséged,
  • mert változatos és érdekes képzéseken és oktatásokon vehetsz részt,
  • mert dolgozói kedvezményeket biztosítunk akár a napi bankolásodhoz, akár a lakásvásárlási elképzeléseidhez

CSATLAKOZZ HOZZÁNK, HA...

  • felsőfokú egyetemi gazdasági szakirányú végzettséggel rendelkezel,
  • van már 5-8 év kereskedelmi banki tapasztalatod, s emellett releváns tapasztalatod és átfogó ismereteid vannak az elektronikus fizetési megoldásokhoz kapcsolódó területen,
  • tárgyalási szinten használod az angol nyelvet,
  • az üzleti, stratégiai szemléletmód jellemez,
  • az innováció az egyik legfőbb mozgatórugód,
  • eredményorientált és céltudatos vagy.

Állás, munka területe(i):

  • Pénzügy, Könyvelés
  • Elemző, Tanácsadó
  • Üzleti elemző
  • Bank, Biztosítás, Bróker
  • Termékfejlesztés

Szükséges tapasztalat:

  • 5-10 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Felsőfok/tárgyalóképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Agora Budapest, 1133 Budapest, Göncz Árpád Városközpont

Elektronikus fizetési szolgáltatások menedzsment vezető
Raiffeisen Bank Zrt.
Agora Budapest, 1133 Budapest, Göncz Árpád Városközpont