Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!

Munkatársat keresünk az alábbi pozícióba:

EKAER Ügyintéző

Az Arconic-Köfém Kft. munkatársat keres EKAER Ügyintéző munkakör betöltésére.

Főbb feladatok, munkák:

  • EKÁER rendszer használata
  • Kapcsolattartás, egyeztetés a partnerekkel, ügyfelekkel és a társosztályokkal, magyar és angol nyelven
  • Rendszeres riportok , statisztikák készítése
  • Problémák és reklamációk kezelése, szállításokkal kapcsolatos számlázási feladatok segítése
  • Szükséges dokumentációk összegyűjtése és elkészítése, NAV ellenőrzések támogatása

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség
  • EKAER területen szerzett legalább 1 éves szakmai tapasztalat
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office programok, adatbázisok)
  • Ügyfélközpontúság, folyamatorientált és önálló munkavégzés
  • Gyors gondolkodás, problémamegoldás
  • Magas szintű kommunikációs- és szervezőképesség
  • Pontos, felelősségteljes, precíz munkavégzés és rugalmasság

Amit kínálunk:

  • Versenyképes bérezés
  • Béren kívüli juttatás (Cafeteria)
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Fiatalos dinamikus csapat
  • Kiváló munkakörülmények
  • Munkavégzés nemzetközi csapatban
  • Felelősségteljes munkakör
  • Stabil vállalati háttér

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Szállítás, Beszerzés, Logisztika
  • Logisztikus, Fuvarszervező
  • Üzleti támogató központok
  • Logisztika támogatás

Munkavégzés helye:

Székesfehérvár

Jelentkezés az állásra:

A "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk jelentkezését.

Kérjük értékelje, hogy mennyire találja vonzónak a hirdetést!

Az Ön szavazata:
Összes szavazat:
3 db szavazat
Többes adatkezelés, a jelentkezés elküldése előtt tájékozódjon a munkaadó adatkezelési szabályzatáról.
A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: EKAER ügyintéző
  • Rövid pozíció név: Ügyintéző
  • Hirdető cég: Arconic-Köfém Kft. (Székesfehérvár)
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Fejér megye
  • Város: Székesfehérvár
  • Feladatok: EKÁER rendszer használata Kapcsolattartás, egyeztetés a partnerekkel, ügyfelekkel és a társosztályokkal, magyar és angol nyelven Rendszeres riportok , statisztikák készítése Problémák és reklamációk kezelése, szállításokkal kapcsolatos számlázási feladatok segítése Szükséges dokumentációk összegyűjtése és elkészítése, NAV ellenőrzések támogatása
  • Elvárások: Minimum középfokú végzettség EKAER területen szerzett legalább 1 éves szakmai tapasztalat Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office programok, adatbázisok) Ügyfélközpontúság, folyamatorientált és önálló munkavégzés Gyors gondolkodás, problémamegoldás Magas szintű kommunikációs- és szervezőképesség Pontos, felelősségteljes, precíz munkavégzés és rugalmasság
  • Elvárt végzettség: Középiskola
  • Elvárt nyelvismeret: Angol
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
  • Szükséges tapasztalat: 1-3 év szakmai tapasztalat
  • Feladás dátuma: 2017.02.08
  • értékelés: 5
  • értékelők száma: 3