EKAER ASSZISZTENS

    Szeretnél egy fiatal, dinamikus csapat tagja lenni?
    Örülnél, ha a jó hangulat és jófej vezetők mellett piacképes bérezés is társulna a munkádhoz?
    Kommunikálsz angolul írásban és szóban egyaránt?
    És az összes kérdésre IGENnel válaszoltál?
    Akkor TÉGED keresünk!

     
    Röviden a cégről:
    Ügyfelünk egy majdnem 30 éves múltra visszatekintő osztrák - magyar vegyes vállalat 300 alkalmazottal. Legfőbb ügyfeleik a világ multinacionális autógyártói, ezek magyarországi vezérképviseletei és kereskedőhálózata.

    A cég dinamikusan fejlődik, személyzetük Budaörsön és Kecskeméten gyarapodik, főként kék galléros munkavállalókból áll.

    Csapatukba keresünk most új munkatársat, az alábbi pozíció betöltésére:

    EKAER ASSZISZTENS

Téged keresünk, ha rendelkezel az alábbiakkal:

  • Angol legalább alapfokú nyelvtudás (német nyelvtudás előny)
  • Tiszta erkölcsi bizonyítvány
  • Középiskolai érettségi bizonyítvány
  • Számítógép kezelési és felhasználói alapismeretek – leginkább Excel
  • Ügyfél-orientáció
  • Precizitás, rugalmasság, monotónia-tűrés, jó problémamegoldó készség, stressztűrő-képesség, visszacsatolási készség
  • Csapatjátékos személyiség, önálló gondolkodás és munkavégzés

Milyen feladatok várnak rád?

  • Elektronikus Közúti Áruforgalom Ellenőrző Rendszerbe történő adatrögzítés
  • Folyamatleírások és segédtáblázatok alapján az autóimportőr EKAER felületén a rakomány adatainak rögzítése (súly, felrakodás-, lerakodás helye, áru feladója és címzettje, stb.)
  • A beérkezés után az igényelt EKAER számok lezárása és dokumentációja a fuvarlevélen
  • Az adatfeltöltésekhez szükséges adatok hiányában az importőrök megkeresése adategyeztetés végett
  • A le nem zárt EKAER-ek folyamatos felülvizsgálata
  • Egyszerűbb statisztikák elkészítése és továbbítása
  • A cégvezető és a diszpozíció vezetője esetenként egyéb feladatokkal is megbízhatja

Mit kapsz munkádért cserébe?

  • Fiatal, rendkívül jó hangulatú és dinamikus csapat
  • Jófej kollégák és vezetők
  • Fejlődési lehetőség
  • Piacképes fizetés

És milyen egyebek várnak még rád?

    Képességektől és motivációtól függően az állás komplexebb ügyintézői irányba fejlődhet
    Munkádat három műszakos munkarendben végezheted, mely néha szombat délelőttre esik
    Gyors belépési lehetőség

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adatrögzítő
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Alapfok/társalgási szint

Munkavégzés helye:

Pest megye

Jelentkezés módja:

BECK & PARTNERS International HR Consulting
H - 1119 Budapest, Bártfai utca 15-17.
Tel.: +36-1/371-0972 | Fax: +36-1/371-0973
bap.hu