Szeretsz az embereknek segíteni és rendelkezel egészségügyi végzettséggel?

 

Gyere, dolgozz az ország egyik piacvezető Assistance szolgáltatójánál, modern környezetben!

 

Jelentkezz:

EGÉSZSÉGÜGYI KOORDINÁTOR - nak

a EUROP ASSISTANCE MAGYARORSZÁG KFT-hez!

 

Folyamatosan bővülő BUDAPESTI irodánkba angol nyelven beszélő munkatársakat keresünk.

 

Képzeld el Magad, ahogy betelefonál Hozzád egy bajba jutott Ügyfél, aki Indonéziában tengeri sünbe lépett, és nem tudja, hova mehetne orvoshoz.

Képzeld el, hogy azzal hív fel egy Biztosítottunk, hogy síelés közben csuklóját törte, és nem tudja, hogyan fog következő nap hazavezetni Ausztriából.

A Te kezedben a lehetőség, hogy ezekben a nehéz helyzetekben, Ügyfeleinknek minél hamarabb megszervezd a szükséges segítséget!


 

Légy TE is tagja egy jól működő, dinamikus CSAPATNAK, ahol mindenkinek megvan a maga szerepe és feladatköre!

 

Egészségügyi Koordinátornak lenni több mint munka, ez egy igazi HIVATÁS!

Téged keresünk, ha:

  • fejlett kommunikációs készségekkel, magabiztos magyar, angol nyelvtudással rendelkezel szóban és írásban egyaránt
  • egészségügyi végzettséggel rendelkezel vagy folyamatban lévő egészségügyi tanulmányokat folytatsz a következő szakirányok egyikében: ápoló, szülésznő, védőnő, gyógytornász, dietetikus, mentőápoló, egészségügyi szervező, orvos.
  • legalább 1 év munkatapasztalattal bírsz bármilyen munkaterületen
  • empátia, ügyfélorientált gondolkodás jellemez
  • kellően határozott, megbízható, precíz és felelősségteljes vagy
  • képes vagy gyors döntéseket hozni váratlan helyzetekben, jó problémamegoldó vagy

Minket keresel, ha

  • szereted a kihívásokat és a változatos feladatokat
  • szeretsz emberekkel dolgozni, illetve csapatban is megtalálod önmagadat
  • szeretsz és tudsz is idegen nyelv(ek)en  beszélni, illetve szeretnéd bővíteni a nyelvi "repertoárodat"
  • szeretnél tagja lenni egy folyamatosan bővülő szakmai csapatnak

Örülünk neki, ha:

  • Rendelkezel már felsőfokú végzettséggel, de az sem baj, ha még tanulsz; diákként is jelentkezz bátran!
  • Szereztél már tapasztalatot hasonló munkakörben (call center, ügyfélszolgálat)
  • Angolon kívül más nyelven is beszélsz

A közös célok eléréshez az EA (Europ Assistance) az alábbiakat biztosítja Neked:

  • Aktív, támogató csapat, multinacionális stabil háttér
  • Bejelentett munkaviszony, hosszú távú munkalehetőség
  • Egyedülálló szakmai fejlődési lehetőség (pl.: továbbképzések, tréningek)
  • Műszakokban történő munkavégzés
  • Negyedéves teljesítményértékelési bónuszrendszer és béren kívüli juttatások (pl: cafeteria)
  • Rövidlejáratú munkahelyi kölcsön lehetősége
  • Hazautazási támogatás
  • Belső ajánlás díjazás fejében
  • Céges rendezvények (születésnapi-, karácsonyi-, csapatépítő összejövetelek; stb.)
  • Egészségmegőrző szolgáltatások:
    • Ingyenes irodai masszázs,
    • Céges konditerem használata
    • Heti gyümölcsnap
    • Céges,egészségügyi alapellátásokra vonatkozó magánbiztosítás
    • All You Can Move rekreációs kártya igénybevételének lehetősége

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest 1134, Dévai utca 26-28.

Jelentkezés módja

A fentiek alapján, ha szívesen csatlakoznál csapatunkhoz, kíváncsian várjuk a szakmai pályázatodat magyar és angol nyelven a "jelentkezem" gombon keresztül.