Digitális ügyfélközpont munkatárs

EU-DiákOK Iskolaszövetkezet

1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8.

EU-DiákOK Iskolaszövetkezet
Csatlakozz hozzánk

Digitális ügyfélközpont munkatárs

pozícióba!
Szívesen dolgoznál Magyarország leggyorsabban növekvő, digitális alkalmazások fejlesztésében élen járó Bankjában? Csatlakozz a Superbrands díjas GRÁNIT Bank csapatához!

Főbb feladatok, munkák:

  • A Bank lakossági és vállalati termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos tájékoztatás
  • A megadott pénzforgalmi műveletekre vonatkozó ügyfélmegbízások teljeskörű kezelése
  • Elektronikus levelek feldolgozása
  • A beérkező hívások kezelése, ügyfelek pontos, szakszerű tájékoztatása
  • VideóBankon keresztül történő számlanyitás, valamint megadott pénzforgalmi műveletekre vonatkozó ügyfélmegbízások kezelése

 

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Banki / pénzintézeti telefonos ügyfélkapcsolatban szerzett tapasztalat
  • Banki szakügyintézői, vagy közgazdasági, pénzügyi végzettség
  • Megbízható, felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • Ügyfélorientált gondolkodásmód
  • Fejlett kommunikációs és problémamegoldó képesség
  • Hétfőtől-péntekig: napi 8 óra munkavégzés, 8:00-21:00 között. Havi 1 alkalommal szombati munkavégzés lehetséges, 10:00-18:00 óra között.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Társalgási szintű angol nyelvtudás 

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adatrögzítő

Jelentkezés módja:

Jelentkezés gombra kattintva!

Digitális ügyfélközpont munkatárs
EU-DiákOK Iskolaszövetkezet
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8.