
MŰISZ Szolgáltató Iskolaszövetkezet
Diákmunka - „Call center” típusú feladat
Feladatok:
Működéstámogatási, adminisztratív feladatok, és bejelentkezési telefonhívások kezelése
Részletei:
•szezonális gumicserére történő telefonos bejelentkezések felvétele az ügyviteli rendszerbe (expanda)
•flotta központi telefonszámra érkező alvállalkozóktól érkező üzenetek/kérések e-mailes továbbítása a kezelő felé
•CRM ticketek lezárása – belső feladatkezelő online felületen adatrögzítés
•és esetleg bizonylat sorbarakás lenne a feladat
Részletei:
•szezonális gumicserére történő telefonos bejelentkezések felvétele az ügyviteli rendszerbe (expanda)
•flotta központi telefonszámra érkező alvállalkozóktól érkező üzenetek/kérések e-mailes továbbítása a kezelő felé
•CRM ticketek lezárása – belső feladatkezelő online felületen adatrögzítés
•és esetleg bizonylat sorbarakás lenne a feladat
Elvárások:
•kiváló kommunikációs készség
•heti minimum 25-30 munkaóra vállalása ; 1,5 hónapos projektmunka
•Önállóság
•Precíz, pontos munkavégzés
•heti minimum 25-30 munkaóra vállalása ; 1,5 hónapos projektmunka
•Önállóság
•Precíz, pontos munkavégzés
Amit kínálunk:
Amit kínálunk:
•Sokrétű feladatkör, tapasztalatszerzési lehetőség
•Jó hangulat
Bérezés:
200 0 Ft/óra
•Sokrétű feladatkör, tapasztalatszerzési lehetőség
•Jó hangulat
Bérezés:
200 0 Ft/óra
Egyéb információ
Callcentere munkatársat keresünk.
Állás, munka területe(i):
- Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
- Telefonos ügyfélszolgálat
Jelentkezés módja:
Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.
Diákmunka - „Call center” típusú feladat
MŰISZ Szolgáltató Iskolaszövetkezet
Budapest XI. kerület