Diákmunka - „Call center” típusú feladat

MŰISZ Szolgáltató Iskolaszövetkezet

Budapest XI. kerület

MŰISZ Szolgáltató Iskolaszövetkezet

Diákmunka - „Call center” típusú feladat

Feladatok:

Működéstámogatási, adminisztratív feladatok, és bejelentkezési telefonhívások kezelése

Részletei:
•szezonális gumicserére történő telefonos bejelentkezések felvétele az ügyviteli rendszerbe (expanda)
•flotta központi telefonszámra érkező alvállalkozóktól érkező üzenetek/kérések e-mailes továbbítása a kezelő felé
•CRM ticketek lezárása – belső feladatkezelő online felületen adatrögzítés
•és esetleg bizonylat sorbarakás lenne a feladat

Elvárások:

•kiváló kommunikációs készség
•heti minimum 25-30 munkaóra vállalása ; 1,5 hónapos projektmunka
•Önállóság
•Precíz, pontos munkavégzés

Amit kínálunk:

Amit kínálunk:
•Sokrétű feladatkör, tapasztalatszerzési lehetőség
•Jó hangulat
Bérezés:
200 0 Ft/óra

Egyéb információ

Callcentere munkatársat keresünk.

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat

Jelentkezés módja:

Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.
Diákmunka - „Call center” típusú feladat
MŰISZ Szolgáltató Iskolaszövetkezet
Budapest XI. kerület