A Magyar Posta Zrt. szervezetében működő IT Üzemeltetési Igazgatóság felel az IT rendszerekkel támogatott üzleti folyamatok stabil működéséért. A magas szintű szolgáltatás érdekében az üzleti folyamatok informatikai támogatását folyamatosan növeli, korszerű technológiák alkalmazásával biztosítja a minőségi, stabil informatikai szolgáltatásainak fenntartását. Sikeres tevékenységében kiemelt szerepe van a felkészült és elkötelezett munkatársak, szakértők teljesítményének.

A Magyar Posta Zrt.

IT Üzemeltetési Igazgatósága

DESKTOP ÜZEMELTETŐ

munkatársakat
keres.

Ha szeretnél az ország egyik legnagyobb informatikai szervezetében egy jó csapatban, változatos munkát végezni, ha nyitott vagy a tanulásra, és határozott a tudásod érvényesítésében és átadásában várunk csapatunkba.

Az új kollégaként feladataid lesznek:

  • Társaság telephelyein működő informatikai eszközök javítási, konfigurálási és karbantartási feladatainak ellátása
  • Az informatikai szervezet hatáskörébe rendelt eszközök, valamint az eszközökön lévő dobozos és egyedi szoftverek üzembe helyezése
  • Szoftverhibák elhárításában való közreműködés
  • Online pénztárgép szervizelési feladatok
  • Karbantartási feladatok végrehajtása valamint informatikai eszközök leltározásában való részvétel
  • Közreműködés az új eszközök használatának betanításában, helyszíni segítségnyújtás a felhasználó számára a szoftver és hardver elemek kezelésében
  • Műszaki nyilvántartások, munkalapok, eszközmozgatási bizonylatok, üzembehelyezési okmányok elkészítése

Elvárások:

  • Középfokú műszaki vagy informatikai szakirányú végzettség
  • 1 év releváns szakmai tapasztalat
  • B kategóriás vezetői engedély
  • önálló, precíz munkavégzés
  • Terhelhetőség, jó hibafeltáró képesség
  • Legalább felhasználói szintű számítógépes ismeretek (word, excel, powerpoint)

Előnyt jelent:

  • IT eszközök és perifériák szervizelésében szerzett tapasztalat
  • desktop üzemeltetői gyakorlat
  • távoli hibaelhárítási gyakorlat
  • saját gépkocsi használat

Ha minket választasz:

  • Megbízható, stabil cégkörnyezet,
  • Szakmai kihívást jelentő, érdekes feladatok,
  • Hosszú távú, stabil munkalehetőség,
  • Szakmai fejlődési lehetőség,
  • Igényes munkakörnyezet, összetartó profi csapat vár.

További információk:

A munkavégzés helye: Pest megye Dunától keletre eső területe, Vác telephellyel

A munkakör betölthető: 2021.05.01-től

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • Rendszerüzemeltető
  • Rendszergazda

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Vác

Jelentkezés módja:

Jelentkezésedet részletes magyar nyelvű szakmai önéletrajz megküldésével, valamint a fizetési igény megjelölésével a Jelentkezem gombra kattintva várjuk.