
A Magyar Posta Zrt. szervezetében működő IT Üzemeltetési Igazgatóság felel az IT rendszerekkel támogatott üzleti folyamatok stabil működéséért. A magas szintű szolgáltatás érdekében az üzleti folyamatok informatikai támogatását folyamatosan növeli, korszerű technológiák alkalmazásával biztosítja a minőségi, stabil informatikai szolgáltatásainak fenntartását. Sikeres tevékenységében kiemelt szerepe van a felkészült és elkötelezett munkatársak, szakértők teljesítményének.
A Magyar Posta Zrt.
IT Üzemeltetési Igazgatósága
DESKTOP ÜZEMELTETŐ
munkatársakat
keres.
Ha szeretnél az ország egyik legnagyobb informatikai szervezetében egy jó csapatban, változatos munkát végezni, ha nyitott vagy a tanulásra, és határozott a tudásod érvényesítésében és átadásában várunk csapatunkba.
Az új kollégaként feladataid lesznek:
- Társaság telephelyein működő informatikai eszközök javítási, konfigurálási és karbantartási feladatainak ellátása
- Az informatikai szervezet hatáskörébe rendelt eszközök, valamint az eszközökön lévő dobozos és egyedi szoftverek üzembe helyezése
- Szoftverhibák elhárításában való közreműködés
- Online pénztárgép szervizelési feladatok
- Karbantartási feladatok végrehajtása valamint informatikai eszközök leltározásában való részvétel
- Közreműködés az új eszközök használatának betanításában, helyszíni segítségnyújtás a felhasználó számára a szoftver és hardver elemek kezelésében
- Műszaki nyilvántartások, munkalapok, eszközmozgatási bizonylatok, üzembehelyezési okmányok elkészítése
Elvárások:
- Középfokú műszaki vagy informatikai szakirányú végzettség
- 1 év releváns szakmai tapasztalat
- B kategóriás vezetői engedély
- önálló, precíz munkavégzés
- Terhelhetőség, jó hibafeltáró képesség
- Legalább felhasználói szintű számítógépes ismeretek (word, excel, powerpoint)
Előnyt jelent:
- IT eszközök és perifériák szervizelésében szerzett tapasztalat
- desktop üzemeltetői gyakorlat
- távoli hibaelhárítási gyakorlat
- saját gépkocsi használat
Ha minket választasz:
- Megbízható, stabil cégkörnyezet,
- Szakmai kihívást jelentő, érdekes feladatok,
- Hosszú távú, stabil munkalehetőség,
- Szakmai fejlődési lehetőség,
- Igényes munkakörnyezet, összetartó profi csapat vár.
További információk:
A munkavégzés helye: Veszprém megye postai telephelyei
A munkakör betölthető: azonnal
Állás, munka területe(i):
- IT üzemeltetés, Telekommunikáció
- Rendszerüzemeltető
- Rendszergazda
Szükséges tapasztalat:
- 1-3 év szakmai tapasztalat
Szükséges végzettség:
- Középiskola
Szükséges nyelvtudás:
- Nem igényel nyelvtudást
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
Veszprém megye
Jelentkezés módja:
Jelentkezésedet részletes magyar nyelvű szakmai önéletrajz megküldésével, valamint a fizetési igény megjelölésével a Jelentkezem gombra kattintva várjuk.