Randstad Hungary Kft.

30 éve a magyar piacon jelenlévő, teljeskörű IT megoldásokat biztosító cégcsoporthoz keresünk az IT minden területéről új kollégákat, legyen az szoftver, szerver és infrastruktúrabevezetés, -fejlesztés, -támogatás és -üzemeltetési szolgáltatás, illetve technológiai innováció, IT tanácsadás vagy digitális üzleti transzformáció.

Desktop üzemeltető - Level 2

tasks:

  • Ügyfeleink informatikai rendszerének zavartalan működésének a biztosítása
  • Felhasználóktól érkező IT problémák megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel
  • HP notebook-ok, asztali gépek, nyomtatók, iOS/Android eszközök L2 szintű problémáinak megoldása, hibák okainak kiderítése
  • Feladataid precíz dokumentálása ticketingrendszer használatával
  • Az előre meghatározott rendszeres üzemeltetői feladatok elvégzése kliens oldalon
  • Tudásbázis aktív építése; rendszerdokumentáció készítése
  • Verzióváltások, rendszerátállások előkészítése és aktív részvétel a megvalósításban

requirements:

  • Legalább 2 év Helpdesk vagy kliensüzemeltetői tapasztalattal rendelkezel
  • Active Directory és deskside hardver ismeretekkel rendelkezel (notebook, PC, projektor)
  • Magas szinten ismered a Microsoft irodai környezetét (Windows 7 - 10 és Office termékek)
  • Részt vettél már L2 szintű projektekben (pl. MS Office és/vagy Win10 upgrade, víruseltávolítás)
  • Angolul írásban és szóban egyaránt magabiztosan elboldogulsz
  • Részt vettél már olyan vállalat kliensüzemeltetésében, ahol a felhasználók száma meghaladta a 300-at
  • Az ITIL és ticketing rendszer számodra ismert fogalmak

Aminek még örülünk:

  • Active Directory és desktop hardver ismeret
  • Alapszintű szerverüzemeltetői tapasztalat
  • Microsoft minősítés
  • B kategóriás jogosítvány
  • Ticketing rendszer ismeret

our offer:

  • egyedülálló technológiák és projektek
  • szakmai tréningek biztosítása
  • külsős projektek, ügyfélszolgáltatások megismerése
  • változatos feladatokon keresztül betekintést nyerhetsz a kkv-k, a multinacionális cégek és az államigazgatás világába is
  • IT területek közötti átjárás, más területekben való tapasztalatszerzés

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Egyéb juttatások:

Szakmai tréningek

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.