Randstad Hungary Kft.

30 éve a magyar piacon jelenlévő, teljeskörű IT megoldásokat biztosító cégcsoporthoz keresünk az IT minden területéről új kollégákat, legyen az szoftver, szerver és infrastruktúrabevezetés, -fejlesztés, -támogatás és -üzemeltetési szolgáltatás, illetve technológiai innováció, IT tanácsadás vagy digitális üzleti transzformáció.

Desktop üzemeltető - Level 1

tasks:

  • a cég kiemelt ügyfele részére L1 desktop támogatási feladatok megoldása, felhasználóktól érkező hívások, emailek, ticketek fogadása, first-time-fix ellátása
  • IT problémák helyszíni vagy távmenedzsment eszközökkel való megoldása, ill. magasabb szintű megoldó csapatok felé továbbítása
  • kliens számítógépek telepítése, konfigurálása
  • felhasználói fiókok, jogosultságok kezelése
  • események dokumentálása ticketing rendszerben, SLA idők menedzselése
  • rendszeres üzemeltetői feladatok elvégzése kliens oldalon

requirements:

  • Legalább 1 éves tapasztalat helpdesk/desktop üzemeltetői területen
  • rendszerüzemeltetői ismeret:
  • hardverek - asztali PC, notebook területen
  • kliens oldali operációs rendszerek és Office alkalmazások területén
  • címtár menedzsment, felhasználói fiókok és jogosultságok menedzselése
  • kiszolgáló oldali operációs rendszerek területén, elsősorban Microsoft környezetben
  • nyomtatók, szünetmentesek, illetve további perifériák területén
  • hálózati ismeretek
  • angolul írásban és szóban egyaránt magabiztosan elboldogulsz
  • agilis, proaktív személyiség
  • dinamikus, önálló munkavégzés
  • együttműködő készség, csapatmunkára való képesség
  • folyamatos tanulás iránti belső késztetés

our offer:

  • egyedülálló technológiák és projektek
  • szakmai tréningek biztosítása
  • külsős projektek, ügyfélszolgáltatások megismerése
  • változatos feladatokon keresztül betekintést nyerhetsz a kkv-k, a multinacionális cégek és az államigazgatás világába is
  • IT területek közötti átjárás, más területekben való tapasztalatszerzés

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Egyéb juttatások:

Szakmai tréningek

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.