A NetPincér, a hazai online ételrendelés piacvezetője

Demand Planner

munkatársat keres!

 

A Delivery Heronál 22 000+ kollégánkkal folyamatosan azon dolgozunk, hogy fantasztikus rendelési élményt nyújtsunk mindenkinek globálisan. A NetPincér, ennek a családnak a tagjaként a piacvezető online rendelési platform itthon már 21 éve.


Szeretsz számokkal dolgozni és érdekel a kereskedelem világa? Akkor jelentkezz a Delivery Hero új üzletágának dinamikusan növekvő csapatába Demand Planner-nek.

2020 decemberében elindult a NetPincér legújabb üzletága a NetPincér Market, amely az online bevásárlás forradalmasítását tűzte ki célul. A piacon egyedülálló módon saját futárjainkkal garantáljuk, hogy a megrendelés után 30 percen belül kiszállítjuk a bevásárlást.

Miért válassz minket?

  • Lehetőséged lesz egy új üzleti ágazat felépítésében való részvételre
  • Nemzetközi hátterünknek köszönhetően külföldi példákon és kollégákon keresztül is inspirálódhatsz
  • Szívesen támogatunk a fejlődésben igény szerint céges angol nyelvi oktatással is
  • Versenyképes juttatási csomagot kínálunk
  • Dinamikusan fejlődő csapatunk tagja lehetsz biztos vállalati háttérrel
  • Rugalmas munkavégzési lehetőséget biztosítunk, a munkabeosztásodat Te készíted el
  • NetPincér kuponokkal járulunk hozzá, hogy ne maradj finomságok nélkül
  • Büszkék vagyunk rá, hogy 100%-ban karbonsemlegesek vagyunk, illetve elkötelezettek vagyunk a társadalom iránt (jelenleg 6 különböző alapítványt támogatunk, akiket Te is támogathatsz rajtunk keresztül

Főbb feladatok

  • Szoros együttműködés a kereskedelmi és operatív csapatokkal
  • Aktív részvétel az üzleti stratégia megvalósításában
  • Készlet tervezésiés árukészlet rendelési feladatok ellátása
  • Hatékony előre jelzési modellek kidolgozása az ipari trendek és a keresleti minták alapján
  • Értékesítési előrejelzések, költségvetések és az üzleti stratégiák fontos változásainak jelentése
  • A készlet kezelési eszközök magas szintű alkalmazásával a boltok napi készlet ellátásának biztosítása
  • A pozícióhoz tartozó adminisztratív feladatok ellátása, meglévő adatok karbantartása
  • Helyi beszállítókkal való kapcsolattartás, esetleges problémák megoldása

Mit várunk Tőled?

  • Felsőfokú végzettség (gazdasági, kereskedelmi vagy logisztikai)
  • Minimum 3 év szakmai tapasztalat
  • Magas szintű MS Office ismeretek (Excel, Access)
  • Eredmény orientált üzleti gondolkodás
  • Matematikai, statisztikai és készletgazdálkodási ismeretek
  • Kommunikációs szintű angol nyelvtudás
  • Stratégiai és analitikus szemlélet
  • Jó kommunikációs és problémamegoldó készség

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Üzletfejlesztő
  • Kereskedelmi munkatárs
  • Szállítás, Beszerzés, Logisztika
  • Raktározás, Készletezés

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.