
Database Administrator
Egy német multinacionális autóipari nagyvállalat részére keresünk ambiciózus, németül beszélő munkatársat. Amennyiben szereted a kihívásokkal teli feladatokat, szívesen használod nyelvtudásod a mindennapi kommunikáció során és hosszútávú munkalehetőséget keresel, Te, vagy ami emberünk!
Feladatok:
- Adattárházak és kapcsolódó alkalmazások adatbázis oldali (Oracle és MS SQL) üzemeltetése, hangolása, módosítása és telepítése teszt és éles környezetben
- Oracle, MS SQL adatbázisok monitorozása, üzemeltetése, installációja és upgrade-je
- Adatbázisok készítése, frissítése, migrálása
- Adatbázisok teljesítményének monitorozása és optimalizálsa
- Adatbázisok magas rendelkezésre állásának biztosítása
- Proaktív üzemeltetési feladatok (mentés, monitorozások kialakítása)
- Üzemeltetési tesztelésben részvétel
- Kapcsolódó alkalmazások 2nd /3rd level technikai támogatása
- Ticketadminisztráció és dokumentációkezelés ITIL alapján
- Komplex problémamegoldás: root cause analízis
- Processzek betartatása
- Incident/Problem/Change/Configuration menedzsment
- Aktív részvétel napi/heti ügyfélmegbeszéléseken
- Új funkciók és/vagy hibajavítások (bugfix) ellenőrzése, tesztelése
- Frissítésekkel (releasekkel) kapcsolatos koordináció az érintett szakterületekkel
- Új frissítések (releasek) előkészítése, telepítése és tesztelése
- Tranzíciókban való részvétel és dokumentációk kezelése
- Új toolok és technológiák elsajátítása, használata
- Szkriptek, PL/SQL programok készítése, rendszerek konfigurálása biztonsági mentésekhez és visszaállításokhoz és egyéb rendszerfunkciókhoz
Elvárások
- Szakmai tapasztalat az MS SQL, Oracle SQL, SQL Server adatbázis platform támogatásában
- PL / SQL és Perl szkriptelési tapasztalat
- Oracle Database adminisztrátor tapasztalat
- UNIX/Linux ismeret
- Minimum 2-3 év releváns szakmai tapasztalat
- Főiskolai vagy szakirányú végzettség
- Aktív német és/vagy angol nyelvismeret
- Ügyfélorientált hozzáállás
- Önálló munkavégzés
- Jó problémamegoldó képesség
- Rugalmas hozzáállás
Előnyök:
- ITIL, agilis módszertan gyakorlati ismerete
Amit kínálunk:
- Új kollégáinkra első munkanapjuktól kezdve teljes körű munkahelyi élet-és balesetbiztosítást kötünk
- Akár az első munkanapon igényelhető az AYCM kártya, amely ingyenesen, havi 8 alkalommal biztosít munkavállalóink számára sportolási lehetőséget
- A próbaidő után új belépőink jogosultak a Cafeteriára, melynek éves keretösszege bruttó 270 000 Ft (ennek éves keretösszege 3 és 5 év után növekszik)
- A fentieken kívül, pozíciótól függően éves/negyedéves jutalom kerül kifizetésre, továbbá kollégáink projektteljesítési bónuszokban is részesülhetnek
- Cégünk nagy hangsúlyt fektet a fejlődésre, így minden kollégánknak lehetősége nyílik arra, hogy a legkülönbözőbb tréningeken és képzéseken vegyen részt (vezetői képzések, hard- és soft skill tréningek, nyelvi képzések)
- Szívesen látjuk minden kollégánkat a vállalati, ágazati és csoportszintű rendezvényeinken (csapatépítők, workshopok, ITSH pub, évzáró karácsonyi rendezvény)
Állás, munka területe(i):
- IT programozás, Fejlesztés
- Programozó, Fejlesztő
- Adatbázisszakértő
Szükséges tapasztalat:
- 1-3 év szakmai tapasztalat
Szükséges végzettség:
- Főiskola
Szükséges nyelvtudás:
A felsoroltak közül bármelyik:
- Angol (Középfok/kommunikációképes szint)
- Német (Középfok/kommunikációképes szint)
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
Pécs