Állás részletei
-
Cég neve
ADECCO Kft.
-
Munkavégzés helye
Budapest, XI. kerület -
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Munkába járás támogatás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- Beérkező telefonhívások és e-mailek kezelése, ügyfélmegkeresések megválaszolása szóban és írásban
- Rendelések feldolgozása és nyomon követése SAP rendszerben, problémák kezelése
- Panaszkezelés, válaszok előkészítése és továbbítása jóváhagyást követően
- Riportok készítése és elemzése, fejlesztési javaslatok megfogalmazása, aktív részvétel problémamegoldó folyamatokban
- Együttműködés különböző belső osztályokkal, a helyi logisztikai partnerrel és a külföldi logisztikai központtal
Elvárások
- Középfokú végzettség
- Minimum 2-3 év releváns tapasztalat call center/ügyfélszolgálati területen
- Folyékony angol nyelvtudás szóban és írásban
- Magabiztos MS Office ismeretek
- Jó kommunikációs és problémamegoldó készség, empatikus hozzáállás
- Képesség a hatékony multitaskingra
- Proaktív, fejlődésre nyitott szemlélet
- Pontos, hatékony munkavégzés
Előnyt jelent
- Felsőfokú végzettség
- Egészségügyi területen szerzett releváns tapasztalat
- SAP és CRM rendszer használatában szerzett tapasztalat
Amit kínálunk
- Cafeteria
- Távmunka költségtérítés
- Hibrid munkavégzési lehetőség
- Munkába járás támogatás
- Stabil vállalati háttér
- Támogató kollégák
Céginformáció
Partnerünk egy globális egészségügyi technológiai vállalat, amely innovatív eszközöket és terápiákat fejleszt és kínál többek között szív- és érrendszeri, neurológiai, diabetes és ortopédiai területeken.
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra való kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
