Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyféltámogatás, adminisztráció állások, munkák
105 db találat
Szűrés
-
Maintain customer and material master database Enter customer orders and follow them up Manage customer requests and queries Logging, assigning, tracking progress of complaints & claims from receipt to completion Interact with customers and stakeholders in a professional, friendl...ápr. 12.
-
Jó gyakorlati érzékkel, szervezőkészséggel rendelkező, műszaki beállítottságú kollégát keresünk, aki átlátja egy szárító-, tároló teleppel kapcsolatos feladatokat, szervezi és részt vesz azok elvégzésében Irányítja a hozzá tartozó munkatársakat, és működteti, kontrollálja a beszá...tegnap 16:13
-
Credit Administration: Investigate and resolve payment-related queries promptly. Allocate payments to customer accounts accurately. Collecting: Monitor customer accounts, take necessary actions, and escalate defaulting customers. Ensure compliance with DPDHL terms and conditions...ma 10:10
-
Német nyelvű ügyfélszolgálati munkatárs/ Internationaler Kundenberater
1087 Budapest, Hungária körút 40-44.A német lakossági ügyfelek kérdéseit Te válaszolhatod meg telefonon keresztül Az ügyfélelégedettséghez járulhatsz hozzá a munkáddal Hatékony kommunikációddal problémákat oldhatsz meg minden nap Mindeközben a jól bejáratott folyamatainkat, szabályzatainkat fogod használni Folyama...tegnap 11:09 -
Segítségnyújtás, tanácsadás meglévő ügyfeleinknek, telefonon és/vagy e-mailben (panaszok, adatváltozás, hibaelhárítási feladatok), esetenként a személyes ügyfélszolgálati feladatok A megkeresések számítógépes rendszerben történő rögzítése és nyilvántartása...Friss
-
Igényled a változatosságot? Tudsz precízen adatokat és számlákat rögzíteni? Örömmel tölt el, ha segítségeddel szervezetten mennek a folyamatok? Jól és határozottan kommunikálsz magyarul és angolul? Nem ijedsz meg az egyszerű szervezési feladatoktól sem? Szívesen kóstolnál bele a...Friss
-
Location: DEBRECEN, Hungary (on-site), Type: Full time NIGHT SHIFT (opening hours: Monday - Friday 3 pm - 3 am; shifts: 3 pm - 12 am or 6 pm - 3 am) Languages: English B2+ Task: As a Customer Service Agent, you will be primarily responsible for providing frontline customer suppo...ma 16:45
-
Be- és kimenő csomagküldemények felügyelete, irányítása Vevők és vendégek fogadása és irányítása, külső vállalkozók belépésének ügyintézése Bejövő árut szállító autók sofőrjeinek fogadása és eligazítása, a kollégák tájékoztatása a beérkező szállítmányokról Kamerarendszer felvétel...ma 16:35
-
bejövő hívások fogadása, adminisztrálása beérkező e-mailek kezelése, adminisztrálása továbbképzéseken való részvétel (online)ma 15:25
-
Acting as First Point of Contact for our customers, dealing with queries mainly via email (85%) and phone (15%) regarding Business to Business (B2B) Create tickets in ticketing system and assign them to the relevant Team / Technician Connecting with internal teams and occasionall...ma 15:20
-
Vállalatvezetőkkel történő kapcsolattartás, tanácsadás a dolgozói lojalitás növelésére, válságkockázatok kivédésére, tudatos generációváltásra, cégöröklésre, valamint a kiszállási stratégiák felépítésére.ma 14:50
-
A közszolgáltatási szolgáltatással kapcsolatos megkeresések szignálása, kezelése és megválaszolása. A kiemelt partnerektől és ügyfelektől, valamint hatóságtól érkező megkeresések eszkalálása Javaslatokkal támogatni a B2C Ügyfélszolgálati szervezetet a fejlesztési irányok kialakít...ma 14:00
-
Napi szintű közreműködés a közszolgáltatást támogató ügyfélszolgálatokkal. Támogatni a szervezetet és annak alvállalkozóit az ügyfelek kiszolgálásában és a közszolgáltatási szolgáltatással kapcsolatos megkeresésekben. Megválaszolni a kiemelt partnerektől és ügyfelektől, valamint...ma 14:00
-
The purpose of the service is to process the warranty claims submitted by the final Client’s Network (“Dealer”) in the warranty systems and to assess the ones marked as “to be assessed” by the analytics platform or the legacy systems in order to minimize the warranty waste, while...ma 13:50
-
Számíthatnak ügyfeleink naprakészségedre telefonon és írásban is? Kihívást érzel egy új feladat megvalósításában? Elismerés számodra az ügyfél elégedettség? kintlévőségek naprakész vezetése, kezelése kapcsolattartás ügyfelekkel számlázás témakörben pénzügyi folyamatok támogatása...ma 12:20
-
Főkönyvi könyvelések: Naplók létrehozása és lekönyvelése, átértékelések könyvelése, allokációk lefuttatása, háttéradatok frissítése Beruházás és tárgyi eszköz könyvelési, illetve kapcsolodó feledatainak ellátása Közreműködés a számviteli periódus lezárásában, számviteli beszámoló...ma 11:45
-
Webshopos és e-mailes rendelések felvétele / feldolgozása Számlák készítése, küldése, nyilvántartása Számlák kifizetésének ellenőrzése Ügyfelekkel való kapcsolattartás Termékek ajánlása és értékesítés az ügyfelek részére Mintacsomagok összekészítése, postázása Ügyfelek felvilágos...ma 09:25
-
Szerződések, megrendelések rendelési adatainak SAP R/3 rendszerben történő rögzítése és kezelése, Műszaki teljesítési igazolás jegyzőkönyvek kezelése, Számla igazoltatási feladatok, Nem kereskedelmi törzsadatkezelés (rögzítés és/vagy ellenőrzés), Riportálások, adatszolgáltatások...ma 09:03
-
o Fordítási megbízások szervezése, irányítása, nyomon követése o Kapcsolattartás a partnerekkel o Munkák kiadása fordítóknak, lektoroknakma 08:20
-
Network folyamatok felmérése, elemzése, optimalizálása, fejlesztése, Új folyamatok bevezetését követően azok oktatásának koordinálása, szervezése, valamint kapcsolódó szabályzatok módosítási igényeinek leadása, nyomon követése, Network területen használt rendszerek fejlesztéséhez...ma 08:00
-
Senior Customer Service Representative - Polish Speaking
Legyen az első 5 jelentkező között!1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.Coordinate the order management process of clients in the automotive industry Maintain customer and material master database Enter customer orders and follow them up Manage customer requests and queries Be logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from recei...ma 00:35 -
Danish speaking Contact Center Representative (2PM-10PM)
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóHandle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...tegnap 17:15