Amphenol ICC is a global supplier of high technology interconnect solutions for networks and telecommunication infrastructure, consumer electronics, data storage, industrial and instrumentation applications. Amphenol ICC is well known for its high speed and power products in particular, which contribute to the increase of internet communications throughout the world.

 

A tatabányai kereskedelmi irodánkba keresünk:

CSR / vevői kapcsolattartót

Feladatkör leírása

  • Kapcsolattartás a cég európai vevőivel
  • Vevői rendelések rögzítése a cég vállalatirányítási rendszerében (MFG-Pro)
  • Közreműködés vevői reklamációk kezelésében
  • VMI folyamatok bevezetése és készletek kezelése a vevővel együttműködve
  • Kapcsolattartás a kereskedelmi vezetőkkel
  • Árajánlatok készítése
  • Vevői előrejelzések kezelése

Elvárások

  • Legalább középfokú végzettség
  • Értékesítési / vevőszolgálati területen szerzett tapasztalat előnyt jelent
  • Számítógép felhasználói ismeret, integrált vállalatirányítási rendszer ismerete előnyt jelent
  • Megbízható angol nyelvtudás (napi szintű kommunikáció írásban és szóban)
  • Precíz, kreatív gondolkodású, rugalmas, kommunikatív személyiség, aki képes csapatban dolgozni

Amit cégünk nyújt:

  • Érdekes munkakör
  • Kiváló munkakörülmények
  • Otthoni munkavégzés lehetősége meghatározott helyzetekben (nem állandó “home office”)
  • Laptop, mobiltelefon a feladatkör ellátásához

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Vevőszolgálat

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Tatabánya

Jelentkezés módja:

Kérjük küldjék jelentkezésüket a "Jelentkezem" gombra kattintva magyarul és angolul, feltüntetve a fizetési igényt és a lehetséges kezdés időpontját.