MOCCA NEGRA Zrt.

Csapatunkba HORECA asszisztens kollégát keresünk

Kik vagyunk?

A Mocca Negra Zrt. magyar tulajdonú cég, amely már 30 éve meghatározó szereplője a magyarországi kávépiacnak, és kizárólagos forgalmazója a Bravos kávénak, illetve 2020-tól a legújabb, Mantaro brandünknek. Termékeink jelentős része a hiper-és szupermarket láncokban, a tradicionális magyar kereskedelmi egységekben, valamint külföldi országokban is találhatóak meg. A gyártás során az alapanyagok kiválasztásától a csomagolásig minden folyamatot pontosan ellenőrzünk, így biztosítjuk a kiváló minőséget és a megbízható ár-érték arányt. Küldetésünk, hogy maximális szakmai felkészültségünkkel, fejlett technológiánkkal és folyamatos odafigyeléssel létrehozott kávéinkat minél több kávéscsészébe eljuttassuk.

Feladataid:

  • HORECA csoport munkájának segítése
  • Rendelések feldolgozása, koordinálása
  • Kimutatások, riportok, forgalmi jelentések készítése
  • Listázási, logisztikai lapok készítése
  • Szállítólevelek és számlák készítése
  • Az emailben, telefonon érkező kérdések, megkeresések megválaszolása
  • Adminisztráció: scan, fax, fénymásolás, postázás, szerződések nyilvántartása és lefűzése, katalógus nyomtatása és összekészítése
  • Képviselő kollégák munkájának segítése

Téged keresünk, ha…

  • rendelkezel már asszisztensi tapasztalattal
  • van középfokú végzettséged
  • magabiztosan használod a Microsoft Excel és Word programokat és nem idegen számodra egy új program megismerése
  • jól kommunikálsz, megbízható, fiatalos, precíz és pörgős személyiség vagy, aki szereti a változatos munkát és a kihívásokat, valamint önállóan és csapatban is megállod a helyedet
  • jogosítvánnyal rendelkezel, mivel irodánk csak autóval közelíthető meg
  • középfokú angol nyelvtudás

Mit kínálunk neked?

  • Hosszú távú perspektíva egy dinamikusan fejlődő, sikeres magyar vállalatnál
  • Versenyképes, stabil jövedelem, mobil telefon
  • Barátságos, családias és fiatalos csapatot alkotunk
  • Azonnali kezdés, napi 8 órás munkarend

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens
  • Szállítás, Beszerzés, Logisztika
  • Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

2000 SZENTENDRE, KALÁSZI út 3.

Hogyan tudsz jelentkezni?

Ha úgy érzed, örömmel dolgoznál nálunk HORECA asszisztensként, és megfelelsz az elvárásoknak, szívesen látjuk a pályázatodat. Várjuk önéletrajzod, bérmegjelöléssel.