Magyarország egyik piacvezető pénzintézeteként - országosan több mint 4000 munkatársunkkal - legfontosabb célunk, hogy partnereink pénzügyi igényeire a legmegfelelőbb megoldásokat kínáljuk mind a lakossági szolgáltatások terén, mind a vállalati szegmensben. Ezért fejlesztjük folyamatosan termékeinket és szolgáltatásainkat. Országszerte 210 lakossági fiókot működtetünk, és mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfélnek kínálunk banki és biztosítási megoldásokat. Bővebb információ itt található: www.kh.hu

crm menedzser

Főbb feladatok

  • a CRM folyamatok gyakorlati alkalmazásának fejlesztése, erősítése az elektronikus és a fizikai értékesítési csatornákon
  • folyamatos kommunikáció, kapcsolattartás az értékesítési és az üzleti területekkel
  • a CRM rendszer használathoz kapcsolódó külső és belső ügyfélélmény fejlesztésének támogatása
  • a CRM használat és rendszer elfogadottságának és minőségi szintjének fejlesztése aktív, több szintű oktatási program keretében
  • aktív közreműködés a CRM rendszer fejlesztésében a használói tapasztalatok képviselete révén
  • önálló, a CRM üzleti folyamatok és eredményességük fejlesztése érdekében végzett projekt-menedzsment
  • a CRM kampányokhoz kapcsolódó operatív támogatás (igényfelmérés, kampány-paraméterezés, nyomonkövetés, visszamérés)
  • a kampányok üzleti hatékonyságának növelése, proaktív javaslattétel az eredmények alapján
  • vezetői támogatás a CRM működéssel kapcsolatos döntési anyagok előkészítésében

Munkakör betöltésének feltételei

  • egyetemi vagy főiskolai végzettség (közgazdasági / műszaki diploma előnyt jelent),
  • legalább 3 év releváns (CRM kampánymenedzsment, értékesítés-támogatási, CRM elemzői) területen szerzett szakmai tapasztalat,
  • MS Office haladó ismerete
  • önálló munkavégzés és feladat-menedzsment
  • strukturált, átfogó, gyakorlatias látásmód, komplex probléma felismerés és megoldás,
  • eredményorientáltság, teherbírás és monotonitás tűrő képesség

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • közvetlen értékesítési vagy ügyfélmenedzsment tapasztalat
  • legalább középfokú angol nyelvtudás
  • nyitott, proaktív személyiség, kifejezetten jó kommunikációs készséggel
  • a pénzügyi szektor termékeinek, működésének ismerete
  • fejlett CRM üzleti környezetben szerzett gyakorlati tapasztalat
  • szegmens alapú üzleti működési környezetben szerzett tapasztalat
  • analitikus szemlélet

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • Projektmenedzsment
  • Vállalatirányítási rendszer, SAP
  • Marketing, Média, PR
  • Projektmanager
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Budapest, 1095 Lechner Ödön fasor 9.

Vegye fel a munkaadóval a közvetlen kapcsolatot a jelentkezem gombra kattintva.