
CRM és Salesforce hatékonysági szakértő
A munkakör célja
A munkakör fő célja a piac és a partnerek szegmentációjának kidolgozása, a célzott marketing kampányok kidolgozásában való aktív részvétel és az adatbázis elemzésével proaktívan lead-ek generálása. A munkakör további célja a CRM adatbázis szakértő és elemző funkció kiépítése a vállalat értékesítési és marketing stratégiájának támogatására. A vállalat CRM rendszer fejlesztésének és használatának felügyelete, az adatok hatékony rendszerezésének és elemzésének kidolgozása. Kulcs szerepet tölt be a Salesforce 2021-ben történő bevezetésében és az adatbázis-alapú ügyfélszegmentálás kialakításában. Komplex adatok kezelése, adatbázisok és adatelemzési eljárások erős ismerete. Összetett stratégiai projekteket támogatása, hatékony CRM alapú jelentési rendszer kidolgozása. A teljes vevői adatbázis kezelés és a folyamat kialakítás felelőse, proaktív és problémamegoldó szemlélettel kezeli és fejleszti a vevői adatbázist az értékesítés hatékonyságának növelése érdekében.
Feladatok:
- A piac és a partnerek szegmentációjának kidolgozása, annak folyamatos karbantartása, ezzel az értékesítés és a marketing kampányok hatékonyságát támogatása
- CRM rendszer adatai alapján marketing kampányok kidolgozásában való részvétel, a kampányok technikai monitorozása
- Az adatbázis elemzésével a partner igények felmérése, proaktívan lead-ek generálása
- A Salesforce CRM rendszer bevezetése, szoros együttműködés a nemzetközi kollégákkal és a helyi sales és marketing csapatokkal, illetve a menedzsmenttel, ehhez a jelenleg használt SAP CRM rendszer adatainak felkészítése.
- A CRM adatok folyamatos kezelése, azok elemzése, karbantartásának vezetése, a felhasználóknak folyamatos támogatás biztosítása, új megoldások kidolgozása és a felmerülő hibák javítása.
- A CRM rendszer fejlesztésére vonatkozó javaslatok kidolgozása, irányelvek kidolgozása és érvényesítése a hatékony adatkezelés érdekében
- Értékesítési KPI mérési rendszer kidolgozásában való aktív részvétel, a KPI adatok folyamatos elemzése és azokból az akciótervek kidolgozásának támogatása.
- Az adatbázisra épülő heti, havi és ad-hoc riportok kidolgozása, az üzlet fejlesztése érdekében. A riportok automatizálásának támogatása, és új riport vizualizációs lehetőségek bevezetése.
- A CRM rendszer felhasználóinak folyamatos támogatása.
Iskolai végzettség / ismeretek
- IT vagy Közgazdasági Felsőfokú végzettség
- Marketing és vagy értékesítésben, vagy ezek támogatásában szerzett tapasztalat
- 3-5 év CRM bevezetés, támogatási tapasztalat
- CRM rendszerek használatában legalább 3 éves tapasztalat, Salesforce és/vagy SAP ismerete előny
- Legalább erős középfokú, aktív angol nyelvismeret
- Microsoft irodai alkalmazások és internet magabiztos használata
- Magabiztos a döntéshozatalban, a folyamatok vagy választások megértetésében
- CRM rendszeren keresztül marketing kampányok készítésében tapasztalat előny
Szükséges készségek és kompetenciák
- Hatékony kommunikáció
- Analitikus gondolkodásmód problémamegoldó képességekkel
- Csapatmunka és együttműködés, önállóság
- Kitartás és tűrőképesség
- Minőség iránti elkötelezettség, precizitás
- Szakmai felkészültség
Amit mi nyújtunk:
- Versenyképes jövedelem és teljesítmény alapú bónuszrendszer
- Laptop, mobiltelefon
- Professzionális, multinacionális, mégis családias munkahelyi légkör
- Folyamatos szakmai fejlődés lehetősége egy innovatív, dinamikusan fejlődő cégnél
- Stabil háttér, hosszútávú lehetőség
Jelentkezés módja:
Állás, munka területe(i):
- Marketing, Média, PR
- Marketing
- IT programozás, Fejlesztés
- Adatbázisszakértő
- Értékesítés, Kereskedelem
- Értékesítési munkatárs
Szükséges tapasztalat:
- 3-5 év szakmai tapasztalat
Szükséges végzettség:
- Főiskola
Szükséges nyelvtudás:
- Angol (Középfok/kommunikációképes szint)
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
- Home office lehetőség
Munkavégzés helye:
Rugalmas munkavégzési hely - Pest megye