CRM és Salesforce hatékonysági szakértő

A munkakör célja

A munkakör fő célja a piac és a partnerek szegmentációjának kidolgozása, a célzott marketing kampányok kidolgozásában való aktív részvétel és az adatbázis elemzésével proaktívan lead-ek generálása. A munkakör további célja a CRM adatbázis szakértő és elemző funkció kiépítése a vállalat értékesítési és marketing stratégiájának támogatására. A vállalat CRM rendszer fejlesztésének és használatának felügyelete, az adatok hatékony rendszerezésének és elemzésének kidolgozása. Kulcs szerepet tölt be a Salesforce 2021-ben történő bevezetésében és az adatbázis-alapú ügyfélszegmentálás kialakításában. Komplex adatok kezelése, adatbázisok és adatelemzési eljárások erős ismerete. Összetett stratégiai projekteket támogatása, hatékony CRM alapú jelentési rendszer kidolgozása. A teljes vevői adatbázis kezelés és a folyamat kialakítás felelőse, proaktív és problémamegoldó szemlélettel kezeli és fejleszti a vevői adatbázist az értékesítés hatékonyságának növelése érdekében.

Feladatok:

  • A piac és a partnerek szegmentációjának kidolgozása, annak folyamatos karbantartása, ezzel az értékesítés és a marketing kampányok hatékonyságát támogatása
  • CRM rendszer adatai alapján marketing kampányok kidolgozásában való részvétel, a kampányok technikai monitorozása 
  • Az adatbázis elemzésével a partner igények felmérése, proaktívan lead-ek generálása 
  • A Salesforce CRM rendszer bevezetése, szoros együttműködés a nemzetközi kollégákkal és a helyi sales és marketing csapatokkal, illetve a menedzsmenttel, ehhez a jelenleg használt SAP CRM rendszer adatainak felkészítése.
  • A CRM adatok folyamatos kezelése, azok elemzése, karbantartásának vezetése, a felhasználóknak folyamatos támogatás biztosítása, új megoldások kidolgozása és a felmerülő hibák javítása.
  • A CRM rendszer fejlesztésére vonatkozó javaslatok kidolgozása, irányelvek kidolgozása és érvényesítése a hatékony adatkezelés érdekében
  • Értékesítési KPI mérési rendszer kidolgozásában való aktív részvétel, a KPI adatok folyamatos elemzése és azokból az akciótervek kidolgozásának támogatása.
  • Az adatbázisra épülő heti, havi és ad-hoc riportok kidolgozása, az üzlet fejlesztése érdekében. A riportok automatizálásának támogatása, és új riport vizualizációs lehetőségek bevezetése.
  • A CRM rendszer felhasználóinak folyamatos támogatása.

Iskolai végzettség / ismeretek

  • IT vagy Közgazdasági Felsőfokú végzettség
  • Marketing és vagy értékesítésben, vagy ezek támogatásában szerzett tapasztalat 
  • 3-5 év CRM bevezetés, támogatási tapasztalat
  • CRM rendszerek használatában legalább 3 éves tapasztalat, Salesforce és/vagy SAP ismerete előny
  • Legalább erős középfokú, aktív angol nyelvismeret
  • Microsoft irodai alkalmazások és internet magabiztos használata
  • Magabiztos a döntéshozatalban, a folyamatok vagy választások megértetésében
  • CRM rendszeren keresztül marketing kampányok készítésében tapasztalat előny

Szükséges készségek és kompetenciák

  • Hatékony kommunikáció
  • Analitikus gondolkodásmód problémamegoldó képességekkel
  • Csapatmunka és együttműködés, önállóság
  • Kitartás és tűrőképesség
  • Minőség iránti elkötelezettség, precizitás
  • Szakmai felkészültség

Amit mi nyújtunk:

  • Versenyképes jövedelem és teljesítmény alapú bónuszrendszer
  • Laptop, mobiltelefon
  • Professzionális, multinacionális, mégis családias munkahelyi légkör
  • Folyamatos szakmai fejlődés lehetősége egy innovatív, dinamikusan fejlődő cégnél
  • Stabil háttér, hosszútávú lehetőség

Jelentkezés módja:

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.

Állás, munka területe(i):

  • Marketing, Média, PR
  • Marketing
  • IT programozás, Fejlesztés
  • Adatbázisszakértő
  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Értékesítési munkatárs

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő
  • Home office lehetőség

Munkavégzés helye:

Rugalmas munkavégzési hely - Pest megye