CRM bevezetési tanácsadó

    A MiniCRM-mel adott egy már jól működő és ismert termék, amit szeretnek a felhasználók és a szakma is. Deutsche Telekom Wall-of-Business versenyének regionális győztese, Marketing Fesztivál legjobb termék díjas, IT-Business TOP10 helyezett cég és nem mellesleg sok ezer felhasználó “bajtársa” a napi hajtásban!
     
    A helyzet az, hogy nem elég egy jó szoftver, jó bevezetés is kell mellé. Van egy csapatunk, ami ezt csinálja. Baromi jó szakemberek alkotják, akik értik, hogy az egyes cégen belüli problémákat hogyan tudja a MiniCRM megoldani; milyen területeken milyen előnyt tud a MiniCRM nyújtani, és segítenek, hogy egy-egy cég életében mindennapossá és nélkülözhetetlenné váljon a MiniCRM.

De mi egy jó CRM bevezetési tanácsadó feladata?

    Nincs meglepetés, azoknál a cégeknél akik MiniCRM-re előfizetnek, egy projekt (kickstart) keretében be kell vezetni a rendszert. Ez kb. a következőkből áll:
     
    • Meg kell értened az adott cég üzleti folyamatait, működését, problémáit.
    • Ismerned kell (vagy meg kell tanulnod tőlünk), hogy milyen problémára mi a megoldás. Igen, ezért hívják tanácsadónak. A MiniCRM csak az eszköz a végén, amivel meg is csinálod a megoldást. 
    • Ismerned kell a MiniCRM erősségeit, képben kell lenned, mit tudsz megvalósítani és mit nem. (A jó hír, hogy szinte mindent, ami fontos, csak kreatívnak kell lenni)
    • Tudnod kell összekapcsolni a problémát/igényt a megoldással. Meg kell tervezned az ügyfelekkel kézenfogva a megoldást és meg is valósítani a bevezetés keretein belül.
    • Adminisztrálnod kell a munkádat, a jó hír az, hogy mi is MiniCRM-et használunk, szóval ez se sok időt, se nehézséget nem fog jelenteni :). (az igazán perverzek még élvezik is)
    • Fejlődnöd kell. Ahogy mindannyiunknak, erről szól az élet!
    • Tanulni tőlünk, tanítani nekünk. (akár cégen belül más területeken is, együttműködés)
      
    Nekünk ez az elképzelésünk, ebben hiszünk. Megvalósítod nálunk?

Az ideális jelölt ismérvei

    • Fiatalos. Startup vagyunk, nagyon hiszünk abban, hogy az agilitás és a pörgés csodákra képes.
    • Motivált. Talán ez a legfontosabb, minden más tényleg tanítható/tanulható. Ha motivált vagy, megvan az akarat, a jó hozzáállás és szeretnéd jól csinálni, szinte biztos, hogy egyfelől jó helyen jársz nálunk, másfelől sikeres leszel bármit is csinálsz.
    • Agilisan gondolkodó. A világ folyamatosan változik, alkalmazkodni kell, nem kétségbeesni. Akard megoldani az emberek problémáját, ne csak túl akarj lenni valahogy rajta. (korábbi support tevékenység előnyt jelenthet). Mindig jönni fog egy következő akadály, ha megfelelően kreatív vagy és motivált, akkor még élvezni is fogod a kihívást.
    • Meggyőző. Egy bevezetés során sokszor elhalványul az emlék, mik is voltak a fő célok, amiért valaki MiniCRM-et vezet be. Segítened kell újra felidézni és a szemeket rajta tartani.
    • Szereti az embereket, csapatjátékos. Máshogy nehéz lesz :).
    • Beszél angolul is. Ha nem akarsz egész nap “activity-zni” akkor kelleni fog, mert használjuk napi rendszerességgel cégen belül és kívül is.
    • Beszállt már az internetbe! Volt 10.000 forintja, és felhasználói szinten azért tud különböző szoftvereket/applikációkat használni, gyorsan megérteni stb. Általában véve szeress számítógéppel, szoftverekkel foglalkozni.
    • Középfokú végzettség. Örülünk ha az Oxfordra jártál, de ha nem és úgy érzed, a többinek megfelelsz, akkor azért gyere és tégy egy próbát. Számos példa van rá, hogy valaki nálunk “útközben” kezdte el/fejezte be az egyetemet.

Amit kínálunk:

    • Versenyképes fizetést. Azt hiszem, így szokták mondani. Szeresd csinálni, amit csinálsz és még fizetünk is érte. Ez azért nem rossz üzlet így.
    • Karriert. Gyakorolhatsz egy szakmát a talán legfeltörekvőbb ágazatban.
    • Fejlődési lehetőséget. Van kitől tanulni, van kinek tanítani. Modern és hasznos módszertanokat tanulhatsz, akalmazhatsz (Scrum, JTBD, GTD, stb.)
    • Jó csapatot. Én jófej vagyok eléggé, de a többiek is elmennek.... De én vagyok a legjobb fej.
    • Jó körülményeket. Mind az eszközök (pl. Macbook), mind az iroda terén.
    • Kiszámítható környezetet. Lassan 10 éve csináljuk, nem holnap lesz vége.
    • Garantáltan idiótamentes környezet!. Asszem..

Egyéb információ az állásról:

    Munkavégzés helye: Budapest szívében (Madách Trade Center, a Gozsdu Udvarban a Deák tértől 3 perc séta)

Állás, munka területe(i):

  • IT programozás, Fejlesztés
  • IT tanácsadó, Elemző, Auditor
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:

Budapest, 1075 Madách Imre út 13-14..

Jelentkezz!

Nézd meg weboldalunkat és termékünket! Ha tetszik, amit látsz, küldd el nekünk az önéletrajzodat.