Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!

Munkatársat keresünk az alábbi pozícióba:

Credit Collector & Administrator / Kintlevőség kezelés

Our future co-worker will work for the American businesses as a member of the North American Express Credit organization in Székesfehérvár

Tasks:

  • Collect overdue items, send statements, reminders, perform documentary collection, cash application, account reconciliation, code claims, check credit holds and release orders of an assigned customer portfolio in line with the company policies.
  • Preparing, up dating and filing company information about existing and new customers.
  • Maintain customer data in the system and the files.

Requirements:

  • Fluent English knowledge (both written and oral),
  • Working hours in afternoon shift (14 – 22),
  • User knowledge in computers,
  • Clear criminal records are required, request for certificate will be processed by the company.
  • Formal college/ university education in finance, and experience gained in financial or crediting,
  • SAP knowledge.

Sector(s):

  • Business Supporting Centres
  • Client Support, Administration
  • Client Services, Customer Services
  • Asset Manager

Work Location:

Székesfehérvár

How to apply:

You can apply with the „jelentkezem” button underneath.

Kérjük értékelje, hogy mennyire találja vonzónak a hirdetést!

Az Ön szavazata:
Összes szavazat:
db szavazat
Többes adatkezelés, a jelentkezés elküldése előtt tájékozódjon a munkaadó adatkezelési szabályzatáról.
A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: Credit Collector & Administrator / Kintlevőség kezelés
  • Rövid pozíció név: Kintlevőség kezelő
  • Hirdető cég: Arconic-Köfém Kft. (Székesfehérvár)
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Fejér megye
  • Város: Székesfehérvár
  • Feladatok: Collect overdue items, send statements, reminders, perform documentary collection, cash application, account reconciliation, code claims, check credit holds and release orders of an assigned customer portfolio in line with the company policies. Preparing, up dating and filing company information about existing and new customers. Maintain customer data in the system and the files.
  • Elvárások: Fluent English knowledge (both written and oral), Working hours in afternoon shift (14 – 22), User knowledge in computers, Clear criminal records are required, request for certificate will be processed by the company. Formal college/ university education in finance, and experience gained in financial or crediting, SAP knowledge.
  • Elvárt végzettség: Főiskola
  • Elvárt nyelvismeret: Angol
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
  • Szükséges tapasztalat: 1-3 év szakmai tapasztalat
  • Feladás dátuma: 2017.02.17