Contract Manager / Irodavezető

A De Dietrich piacvezető, nemzetközi cégcsoport már több mint 330 éve foglalkozik vegyipari és gyógyszeripari gépek, berendezések gyártásával és szervizelésével.
Budapesti fióktelepünk felel a CEE régió képviseletéért.
Folyamatosan fejlődő, központi irodánkba keresünk
Contract Manager /  Irodavezető
munkatársat.

Feladatok :

  • Az irodavezető elsődleges és legfontosabb feladata az irodai folyamatok irányítása, az ajánlatírók és gépészmérnök munkájának megszervezése, beosztása, felügyelete, ellenőrzése, a munka minőségének és hatékonyságának mindenkori javítása.
  • Operatív, szervezési teendők elvégzése, az iroda tevékenységének maximális kihasználása, munkafolyamatok megszervezése. A projektek kiosztása, erőforrás-optimalizálás.
  • Folyamatosan ellenőrzi az elkészített ajánlatok gazdasági és műszaki tartalmát, a munkavégzést, a munkaidő betartását.
  • Tanulmányozza és értelmezi a projektek tárgyára, céljára vonatkozó kéréseket, egyszerű gépészeti-műszaki rajzokat.
  • Ellenőrzi és amennyiben szükséges javítja az ajánlatírók adminisztrációját (ajánlatok, rendelések, visszaigazolások, stb).
  • Részt vesz a szakmai oktatások megszervezésében, megtartásában, figyelemmel kíséri és növeli az ajánlatírók képzettségi szintjét.
  • Részt vesz az ajánlatíró kollégák felvételében és értékelésében.
  • Kapcsolatot tart az ügyfelekkel, folyamatosan figyelemmel kíséri az ügyfelek elégedettségét.
  • Kapcsolatot tart a pénzügyi osztállyal, a szervizvezetővel és a szervizzel, az üzemeltetési vezetővel és a raktárral.
  • Kapcsolatot tart az anyavállalattal megadott ügyekben

Elvárások:

  • Tárgyalóképes angol (szóban és írásban egyaránt)
  • Felsőfokú gazdasági végzettség
  • B kategóriás jogosítvány
  • Gazdasági, kerekedelmi érzék, analitikus gondolkodás
  • Magabiztos számítógéphasználat (MS Office – Outlook, Excel, Word; GoogleDocs)
  • Határozottság, magabiztosság
  • Jó kommunikációs készség
  • Precíz, önálló munkavégzés

Előnyök:

  • Középfokú német nyelvtudás
  • Hasonló területen szerzett tapasztalat
  • Felsőfokú műszaki végzettség, műszaki érzék
  • Vállalatirányítási rendszer ismerete

Amit kínálunk:

  • Munkavégzés egy hosszú múltra visszatekintő, nemzetközi hátterű, stabil cégnél
  • Hosszú távú, megbízható munkalehetőség
  • Versenyképes, kiszámítható bérezés
  • Dinamikus és motiváló munkakörnyezet
  • Kedvező munkakörülmények

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Értékesítési, Kereskedelmi vezető
  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztráció vezető
  • Irodavezető

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Felsőfok/tárgyalóképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

1097 Budapest, Kén utca 5.

Jelentkezés módja:

A 'Jelentkezem' gombra kattintás után kérem csatolja önéletrajzát.