JPK Trading Kft. logó

Content & Creative Manager CEE

Állás részletei

  • Cég neve

    JPK Trading Kft.

  • Munkavégzés helye

    Hibrid 1138 Budapest, Madarász Viktor utca 47.
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Rugalmas munkaidő
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Kreatív és tartalomstratégia
    • A vállalat teljes márkaportfóliójára kiterjedő kreatív- és tartalomstratégia kidolgozása a Brand managerekkel és a Marketing & Business Development Directorral közösen és mindennek működtetése régiós szinten
    • Márkánkénti vizuális irányelvek, tone of voice és kreatív standardok kialakítása és betartatása
    • Versenyelőnyt biztosító kreatív koncepciók és kampánylogika kidolgozása
    • A különböző célcsoportok vásárlási döntését befolyásoló problémák, igények és döntési akadályok feltárása, és ezek kreatív koncepciókba és kommunikációs irányokba történő beépítése
    • A teljes fogyasztói útvonalon azonosított gyenge pontokra (drop-off pontokra) célzott kreatív megoldások és tartalmi beavatkozások tervezése
  • Operatív kreatív menedzsment
    • A teljes kreatív és tartalomgyártási folyamat menedzselése a Brand csapat inputjai és saját kreatív elképzelések alapján (briefelés, koncepció, gyártás, jóváhagyás, publikálás)
    • Kreatív workflow-k, jóváhagyási rendszerek, asset menedzsment és belső folyamatok kialakítása és folyamatos fejlesztése
    • Ügynökségi partnerek briefelése, irányítása és kontrollja
    • Házon belüli gyártás kivitelezése igény szerint és skálázása szükség szerint
    • A feltárt fogyasztói igényekre és akadályokra többféle kommunikációs megközelítés, üzenetirány és vizuális/narratív változat kidolgozása és rendszeres tesztelése
    • A házon belüli kreatív gyártás stratégiai növelése: folyamatok, eszközök és kapacitások folyamatos fejlesztése annak érdekében, hogy a tartalomkészítés minél nagyobb arányban in-house történjen
  • Tartalomgyártás & kreatív kivitelezés a Content Specialist vezetésén keresztül (hands-on szerep)
    • Social media, hirdetési, webes, e-commerce és retail anyagok gyártása
    • Professzionális kreatív szoftverek és AI-alapú megoldások napi szintű használata
    • Fotós, videós, statikus és animált tartalmak előállítása márkakonform módon
  • Adatvezérelt optimalizálás a PPC manager vezetésén keresztül
    • Kreatív és tartalmi teljesítménymérések értékelése, folyamatos visszacsatolás a stratégiába, A/B tesztelések
    • Tartalmak konverzió-alapú optimalizálása
    • Fogyasztói insightok beépítése a kreatív anyagokba
    • A META hirdetési funnel kreatív logikájának összehangolása az üzleti célokkal: grafikus és PPC manager briefelése, új formátumok és videós hirdetések kezdeményezése, teljesítményadatok alapján történő kreatív iterálás
    • A kampányok eredményeiből levont tanulságok alapján a kreatívok, üzenetek és vizuális megoldások folyamatos finomhangolása, új ötletek és variációk proaktív generálása
  • Kereskedelmi és funkcionális támogatás
    • A sales, trade, e-commerce, ad management és community csapatok napi szintű kreatív támogatása
    • Kampányindítások (launch), promóciók, retail megjelenések és influencer együttműködések kreatív támogatása
  • Projektmenedzsment és regionális koordináció
    • Több márka, több ország és párhuzamos kampány projektszintű koordinálása
    • Határidők, erőforrások és prioritások operatív kezelése
    • Üzleti, brand és ügynökségi szereplők közötti folyamatos koordináció
  • Rendszerfejlesztés és skálázás
    • A Creative & Content csapat vezetése (PPC manager és Video Content Creator irányítása és feladatainak felügyelete, irányítása)
    • A kreatív működési modell folyamatos fejlesztése
    • Automatizációs és AI-alapú tartalomgyártási megoldások bevezetése

Elvárások

Olyan szakembert keresünk, aki stratégia nélkül nem kreatív, kreativitás nélkül nem stratégiai gondolkodású.
  • 5-7 év kreatív területen szerzett tapasztalat, lehetőleg kereskedelmi és üzleti tapasztalattal együtt
  • Erős üzleti gondolkodás és a kreatív energiák célok megvalósítására történő felhasználása
  • Fogyasztói insight alapú gondolkodás
  • Digitális marketing- és performance szemlélet
  • Kreatív workflow és annak rendszerépítésére való készség
  • Önállóság és csapatmunka egyidőben, döntési bátorság
  • Struktúrált gondolkodás, priorizációs készség
  • Magas minőség iránti igényesség
  • Erős kommunikációk készég, változó keretekhez való gyors alkalmazkodást
  • Kreatív folyamatok elismert szoftvereinek és AI megoldásainak ismerete és használata
  • FMCG, beauty, consumer electronics vagy e-commerce háttér előnyt jelent
  • Shopify ismerete előnyt jelent
  • People management

Céginformáció

Cégünk prémium háztartási elektronikai márkák (pl. Cosori, Laifen, Tineco, Luna, Ulike) hivatalos disztribútora a közép-kelet-európai régióban. Magyar tulajdonú, gyorsan növekvő csapatként célunk, hogy regionális belépési pontot biztosítsunk a nemzetközi márkák számára, és piacvezető szerepet töltsünk be az e-commerce vezérelt disztribúcióban. Budapesti központtal dolgozunk, rugalmas hibrid működésben.

Álláshirdetés jelentése