A Budapest Bank pályázatot hirdet

CONTACT CENTER VEZETŐ (BÉKÉSCSABA)

pozíció betöltésére a békéscsabai operációs központban.

Főbb feladatok:

  • A Contact Center stratégiájának meghatározása és megvalósítása (KPI-ok kialakítása, mérése, folyamatos nyomon követése, esetleges újratervezés).
  • A szükséges erőforrások tervezése és biztosítása, éves kapacitástervezés koordinálása, hatékony erőforrás allokáció.
  • A beosztott vezetők munkájának koordinálása, rendszeres visszajelzésekkel és coachinggal a vezetők fejlesztése.
  • A kulcspozíciókban az utánpótlás biztosítása, fejlesztése.
  • A folyamatok dokumentáltságának és szabályszerű működésének biztosítása, hatékonyságnövelő fejlesztések és egyszerűsítések támogatása.
  • A Contact Center ösztönző rendszereinek kidolgozása, felülvizsgálata, módosítása és hatékony működtetése.

A munkakör betöltésének feltételei:

  • Felsőfokú végzettség.
  • 5-10 év, ügyfélszolgálati vagy értékesítési vezetőként szerzett tapasztalat.
  • Meggyőző, dinamikus személyiség és értékesítési szemlélet.
  • Kiemelkedő kommunikációs képesség és ügyfélközpontúság.
  • Stratégiai gondolkodás és változáskezelési képesség.
  • Angol nyelv társalgási szintű ismerete.

Amit ajánlunk:

  • Szakmailag kiemelkedő, támogató csapat.
  • Egyedülálló szakmai kihívások és fejlődési lehetőség.
  • Anyagi és erkölcsi elismerés.

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Ügyfélszolgálat, Ügyfélkapcsolat vezető

Szükséges tapasztalat:

  • 5-10 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Alapfok/társalgási szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Békéscsaba

Jelentkezés módja:

Jelentkezésre a lenti „Jelentkezem” gomb megnyomásával van lehetőség!