Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!
Ha érdekel komplex informatikai rendszerek üzemeltetése, inspirál a problémamegoldás és szeretnél elmélyülni az operációs rendszerek, applikációk és adatbázisok világában, miközben a legújabb telekommunikációs technológiákat ismered meg, jelentkezz hozzánk egy kiváló csapatba!

Contact Center Technical Specialista (Szeged)

Mi lenne a Te feladatod?

  • Külföldi ügyfeleink contact center központjainak teljes körű informatikai támogatása. 
  • A munkavégzés során együtt dolgozunk más csoportokkal Németországban, Szlovákiában és Csehországban, valamint kapcsolatot tartunk az ügyfelekkel is. A kommunikáció elsősorban német nyelven zajlik, viszont a szakmai tréningek és dokumentációk megértéséhez szükséges a legalább alapszintű angol nyelvismeret is. 
  • Néhány példa, mivel foglalkozik a csapatunk: A contact center infrastruktúrában fellépő meghibásodások, rendszerszintű kiesések technikai elemzése és megoldása
  • A contact centert alkotó hardver komponensek (szerverek, media gatewayek, switchek) állapotának felügyelete, az eszközök karbantartása (pl. frissítések telepítése, hibás hardver cseréjének megszervezése stb.)
  • A rendszerbe érkező hívások irányítását végző alkalmazás támogatása, a felmerülő hibák okának felderítése és elhárítása
  • A hívások minőségbiztosításával kapcsolatos rendszer támogatása

Ha mindezzel rendelkezel,

  • Ahhoz, hogy a csapatunk tagja légy, a következőkre van szükség: 
  • Magabiztos IT alapismeretek operációs rendszerek, szerverek, adatbázisok terén
  • Erős középfokú német nyelvtudás a német kollégákkal és ügyfelekkel folytatott kommunikáció miatt
  • Motiváció a telekommunikáció legmodernebb speciális megoldásainak elsajátítására AVAYA és Genesys technológiák terén
  • Kiváló elemző problémamegoldó képesség és
  • Nyitottság, valamint az új ismertek elsajátítására és megértésére való képesség
  • Utazási hajlandóság (szakmai tréningeken való részvétel, 1-2 hét távollét)
  • Csapatszellem
  • Erkölcsi bizonyítvány

Ráadásul ezek közül is megvan benned valami,

  • Telekommunikációs és contact center ismeretek (AVAYA és Genesys technológiák alapszintű ismerete)
  • Linux operációs rendszer ismerete
  • Hálózati alaptudás
  • Alapszintű programozási és scripting ismeretek
  • Közép vagy felsőfokú angol nyelvtudás

Munkavégzés helye:

Szeged

Kérjük értékelje, hogy mennyire találja vonzónak a hirdetést!

Az Ön szavazata:
Összes szavazat:
db szavazat
Többes adatkezelés, a jelentkezés elküldése előtt tájékozódjon a munkaadó adatkezelési szabályzatáról.
Állás, munka még: IT Services Hungary Kft.>
A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: Contact Center Technical Specialista (Szeged)
  • Rövid pozíció név: It munkatárs
  • Hirdető cég: IT Services Hungary Kft.
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Csongrád megye
  • Város:
  • Feladatok: Külföldi ügyfeleink contact center központjainak teljes körű informatikai támogatása.  A munkavégzés során együtt dolgozunk más csoportokkal Németországban, Szlovákiában és Csehországban, valamint kapcsolatot tartunk az ügyfelekkel is. A kommunikáció elsősorban német nyelven zajlik, viszont a szakmai tréningek és dokumentációk megértéséhez szükséges a legalább alapszintű angol nyelvismeret is.  Néhány példa, mivel foglalkozik a csapatunk: A contact center infrastruktúrában fellépő meghibásodások, rendszerszintű kiesések technikai elemzése és megoldása A contact centert alkotó hardver komponensek (szerverek, media gatewayek, switchek) állapotának felügyelete, az eszközök karbantartása (pl. frissítések telepítése, hibás hardver cseréjének megszervezése stb.) A rendszerbe érkező hívások irányítását végző alkalmazás támogatása, a felmerülő hibák okának felderítése és elhárítása A hívások minőségbiztosításával kapcsolatos rendszer támogatása
  • Elvárások: Ahhoz, hogy a csapatunk tagja légy, a következőkre van szükség:  Magabiztos IT alapismeretek operációs rendszerek, szerverek, adatbázisok terén Erős középfokú német nyelvtudás a német kollégákkal és ügyfelekkel folytatott kommunikáció miatt Motiváció a telekommunikáció legmodernebb speciális megoldásainak elsajátítására AVAYA és Genesys technológiák terén Kiváló elemző problémamegoldó képesség és Nyitottság, valamint az új ismertek elsajátítására és megértésére való képesség Utazási hajlandóság (szakmai tréningeken való részvétel, 1-2 hét távollét) Csapatszellem Erkölcsi bizonyítvány
  • Elvárt végzettség: Középiskola
  • Elvárt nyelvismeret: Német
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
  • Szükséges tapasztalat: Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot
  • Feladás dátuma: 2017-09-20