Contact Center munkatárs

Jutalék

HUNInsurtech Kft.

Budapest

Magyarország legnagyobb, 100%-ban magyar tulajdonú biztosításközvetítő cégcsoportja, a Hungarikum Alkusz Cégcsoport Contact Center csapatának bővülése miatt állandó délutáni munkarendben az alábbi pozícióba munkatársat keres.

Contact Center munkatárs

(állandó délutános munkarendben)

HOGY MIÉRT ÉRDEMES HOZZÁNK CSATLAKOZNOD?

Hiszünk a dinamikus fejlődésben és a társadalmi felelősségvállalás fontosságában. Magas szintű szakmaiságunkkal nap mint nap azon dolgozunk, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal.

Mire számíthatsz nálunk?

  • Válsághelyzet esetén is biztosítjuk a stabilitást.
  • Elismerjük a szakmai értékeket és nyitottak vagyunk az egyéni ötletekre, hiszen a különböző látásmódok nagymértékben hozzájárulnak folyamatos fejlődésünkhöz.
  • Az első három hónapban fix jövedelemre, azt követően pedig fix plusz jutalékos rendszerre számíthatsz.
  • Folyamatos mentoring programmal támogatjuk kollégáink fejlődését.
  • Nálunk garantált az emberközpontú vezetői hozzáállás.
  • A home office, valamint a megegyezésen alapuló távmunkavégzés lehetősége biztosított. 
  • Vállalatunknál hétfőtől péntekig tartó, állandó délutáni munkavégzésre számíthatsz, amelynél kiemelten fontos, hogy a munkaidő vége minden nap 20:00 óra.
  • Észben tartjuk a születés- és névnapodat, valamint további jeles alkalmak kapcsán is számíthatsz tőlünk meglepetésekre.
  • Kiemelt figyelmet fordítunk munkatársaink egészségére, valamint fontos számunkra a prevenció, így lehetőséged van csatlakozni az általunk nyújtott egészségbiztosítási csomaghoz.
  • Kíváncsiak vagyunk a véleményedre, különös tekintettel az első hónapok alatt szerzett tapasztalatokról.
  • A munkatársi visszajelzésekből kimutatható, hogy kollégáink elégedettek a betanítás folyamatával, a vezetőség támogató hozzáállásával, ezen felül a csapat befogadóképessége és nyitottsága lehetővé teszi a gyors beilleszkedést.

Milyen feladatokban számítunk rád?

  • Telefonon és írásban beérkező ügyféligények kezelésében, feldolgozásában.
  • Elsősorban csoportos élet- és balesetbiztosítások kezelésében.
  • Kimenő hívások indításában, valamint az azokhoz tartozó teljes körű adminisztratív ügyintézésben.
  • Kárrendezés elősegítésében, lebonyolításában.
  • Az ügyintézéshez (telefon, e-mail, chat) kapcsolódó események adminisztrálásában.

Te vagy a legalkalmasabb erre a pozícióra, ha

  • minimum középfokú iskolai végzettséggel rendelkezel,
  • kiemelkedő kommunikációs készség jellemez szóban és írásban egyaránt,
  • az Office programokat felhasználói szinten kezeled,
  • ha precízen és felelősségteljesen végzed munkádat,
  • nem riadsz vissza a kihívásoktól,
  • jó a problémamegoldó és konfliktuskezelő képességed,
  • eredményorientáltság jellemez.

Előny jelent ha,

  • teljes munkaidőben keresel állást,
  • rendelkezel felsőfokú végzettség vagy Független Biztosításközvetítői képesítéssel,
  • rendelkezel biztosítási termékismerettel.

Munkakörnyezet:

  • A Népliget Center irodaházában dolgozunk, amely 1-es villamossal és 3-as metróval is könnyedén megközelíthető.
  • Esztétikus irodaház, modern irodai berendezésekkel barátságos környezetben.
  • Kiemelt figyelmet fordítunk a kényelmes munkavégzés biztosítására.

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Telefonos értékesítő
  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Online ügyfélszolgálat

Jelentkezés módja

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésed, önéletrajzod a fizetési igény megjelölésével a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk.

Contact Center munkatárs
HUNInsurtech Kft.
Budapest