A NetPincér, a hazai online ételrendelés piacvezetője
Contact Center Agent / Ügyfélszolgálatos
munkatársat keres!
Röviden összefoglalva:
-
segíts felhasználóinknak és a partnereinknek chaten, telefonon és e-mailben
-
teljes munkaidőben, napi kétszer 4 órában
-
a járvány ideje alatt otthonról, és akár utána is home office-ban,
-
ha jó a kommunikációs készséged, gyorsan és pontosan gépelsz és beszélsz egy kicsit angolul.
Ha idáig oké, olvass tovább a részletekért!
Kommunikatív vagy? Szeretsz emberekkel foglalkozni? Szeretsz magyarázni? Akkor jelentkezz hozzánk Ügyfélszolgálatos munkatárs pozícióra! Munkád során te felelsz majd azért, hogy vásárlóink és partnereink fantasztikus rendelési élményben részesüljenek.
Mit jelent ez?
-
A kezdeti onboarding és tréningek után (az elején kapsz magad mellé valakit) máris segíthetsz a NetPincér felhasználóinak és partnereinek chaten, telefonon és emailben.
-
Látni fogod a rendelési/kiszállítási folyamatok háttérrendszereit, és ezekből, meg a felhasználók/partnerek által adott információkból megtalálhatod a legjobb megoldást az adott kérdésre
-
Ebben is segítünk, sok leírásunk és folyamatunk van, és a csapat tagjai + a csapatvezetők is be tudnak szállni egy-egy bonyolultabb esetnél.
-
Számíts rá, hogy munkád során sok hasonló üggyel fogsz találkozni, így ezeket nagyon gyorsan meg fogod tudni válaszolni.
A NetPincéren belül a közvetlen csapatod körülbelül 30 fős lesz. Ha jobban szeretsz chatelni, akkor a Customer Service csapatot ajánljuk. Ha szóban vagy jobb és szeretsz telefonálni, akkor pedig a Partner Service csapatunkhoz érdemes csatlakoznod, ők segítik éttermi és bolti partnereinket. A csapatot támogatja még tréner, aki segít megtanulni az alapokat és aztán továbbfejleszti a képességeidet és quality analystek, akik visszajelzést adnak a konkrét ügyeidről.
Mi a feladat?
A NetPincér Customer Service vagy Partner Service csapatának tagjaként a következők lesznek a feladataid:
A NetPincér felhasználóinak és partnereinek (éttermek, boltok) tájékoztatása és felmerülő problémáik megoldása
chaten, e-mailen, telefonon és a közösségi médiában,
pozitív, nyugodt és határozott hozzáállással,
akár párhuzamosan, egyszerre több ügyet kezelve,
úgy, hogy elégedettek legyenek velünk, és legközelebb is minket válasszanak.
Kapcsolattartás ügyfélszolgálatos- és diszpécserkollégákkal, egy-egy ügy közös megoldása.
Saját ügyek gyors és hatékony végigvitele, ha szükséges, a NetPincéren belül a megfelelő csoporttal együttműködve.
Belső dokumentumokról, segédletekről, tréninganyagokról visszajelzés adása, akár fejlesztése.
A felhasználóinktól/partnereinktől érkező visszajelzések gyűjtése, elemzése, megoldási javaslatok készítése.
Mit várunk tőled?
Szuper kommunikációs készséget – szükséged lesz rá írásban és szóban egyaránt, az éhes emberek türelmetlenek. Az is fontos, hogy az első pár mondatból fel tudd mérni, hogy kivel beszélgetsz a chatben vagy a hívásban, és a neki megfelelő stílusban válaszolj. Ráadásul most az egész csapat otthonról dolgozik, velük is jól kell tudnod együttműködni.
Türelmet és megértést – ha empatikus vagy a felhasználóinkkal és partnereinkkel, nekik is és neked is jobb lesz napod. Nem kell zennek lenned, de segít.
Tudj többfelé figyelni – egyszerre több beszélgetésben is részt kell venned, felhasználókkal, partnerekkel, kollégákkal.
Gyorsan kapcsolj és kösd össze az információmorzsákat – legyél jó problémamegoldó, aki összevadássza a fontos információkat és helyes következtetéseket von le belőle.
Magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismereteket. Pl. billentyűkombinációk használatát, a böngészők funkcióinak ismeretét (cache-törlés), alap számítógépes/mobiltelefonos hibaelhárítást.
Gyors és pontos gépelést és helyesírást – nem baj, ha sokat hibázol, csak vedd észre és javítsd.
Rendszeretet és rendszerességet – tartsd rendben a saját ügyeid, feljegyzéseid és a közös dokumentumokat is.
Ownership-szemléletet/felelősségtudatot – minden felhasználó és partner és minden ügy fontos, senkit nem várathatunk vagy hagyhatunk válasz nélkül.
Alapfokú angol nyelvtudást – néhány rendszerünk angolul érhető el, és vannak külföldi felhasználóink és partnereink is.
Középfokú végzettséget.
Hogy lehet több esélyed?
Ezek nem kötelezők, de ha megvannak, nagyobb eséllyel veszünk fel:
Erős középfokú angol nyelvtudás (nem a nyelvvizsgád nézzük, hanem hogy tényleg tudsz-e jól angolul).
Korábbi ügyfélszolgálati tapasztalat.
Mennyit, mikor és hol kell dolgozni?
- Teljes munkaidőben (napi 8 órában), osztott műszakban. Ez azt jelenti, hogy hétfőtől vasárnapig heti 5 napban, a legforgalmasabb időszakokban (Customer Service-en 11.00-15.00 között és 18.30-22.30 között, Partner Service-en 9.00-13.00 között és 18.30-22.30 között), tehát az adott napon kétszer négy órában) támogatod a felhasználóinkat vagy partnereinket.
Az év minden napján dolgozunk, hétvégén is, ünnepnapokon is. Természetesen jogosult vagy vasárnapi és munkaszüneti napi pótlékra is, ha ilyen napokon dolgozol.
Munkaidőkeretben dolgozunk, azaz rugalmasan figyelembe tudjuk venni a beosztásnál az igényeidet. A túlórát nem szeretjük, de ha szükség van rá a megnövekedett forgalom miatt, akkor természetesen kifizetjük a pótlékkal együtt.
- A belvárosban, a Bálna mellett, a Fővám téri vásárcsarnok mögött – de a járványhelyzet elmúltáig biztosan lehet otthonról dolgozni, sőt, akár utána is.
Miért válassz minket?
Az ügyfélszolgálat a cég arca, felhasználóinkkal és partnereinkkel itt találkozunk, itt tudunk nekik segíteni, ha elakadnak valahol. Nagyon hálás szerep ezt az élményt a legjobbá tenni!
Szívesen támogatunk a fejlődésben mentoringgal vagy akár szakmai tréningekkel is. Az ügyfélszolgálaton fejlődhetsz, tanulhatsz, de elleshetsz pár dolgot a logisztikától, marketingtől, salestől és másoktól is. Emellett hozzáférésed lesz többezer online kurzushoz. Ha fejlesztenéd az angolod, abban is segítünk.
Rendszeresen gyűjtünk visszajelzéseket a működő és javítandó dolgokról, így te is alakíthatod, hogy milyen legyen itt dolgozni.
Időről-időre megajándékozunk NetPincéres ajándékokkal (virtuálissal és fizikaival is).
A munkához szükséges eszközöket biztosítjuk (számítógép, monitor, stb.)
Tervezhető havi beosztást készítünk az igényeid figyelembevételével, és természetesen 100%-ban bejelentünk.
Frissen felújított és kifejezetten az igényeinkre szabott irodába költözhetsz velünk Budapest belvárosában. Járhatsz be biciklivel, van zuhanyzónk, és saját konditermünk is, amit szabadon használhatsz.
Nemzetközi hátterünknek köszönhetően külföldi példákon keresztül is inspirálódhatsz, hipergyorsan növekvő, biztos vállalati háttérrel rendelkező csapatunk tagja lehetsz.
Állás, munka területe(i):
- Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
- Telefonos ügyfélszolgálat
Szükséges tapasztalat:
- Nem igényel tapasztalatot
Szükséges végzettség:
- Középiskola
Szükséges nyelvtudás:
- Angol (Alapfok/társalgási szint)
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
Budapest
Jelentkezés módja:
Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.