Client Administration & 2nd level Support munkatárs [VDT-020413]

Partnerünkhöz, egy német multinacionális nagyvállalat dinamikusan fejlődő projekt csapatába keresünk ambiciózus, németül magabiztosan beszélő, alkalmazás üzemeltető feladatokat ellátó szakembert. 

 Amennyiben szereted a kihívásokkal teli, változatos munkakört, hasonló területen szerzett többéves, magabiztos tapasztalattal rendelkezel, és szívesen használod a nyelvtudásod a mindennapi kommunikáció során, Te vagy a mi emberünk!

  • Munkavégzés helye: Budapest

Feladatok:

  • 2nd Level jellegű technikai támogatás,
  • jegyek feldolgozása 2nd Level támogatásban a Windows ügyfelek, macOS ügyfelek számára, támogatás nyújtása (hibaelhárítás, tanácsadás) az összes belső MMS alkalmazott számára,
  • rendszeradminisztrációs feladatok ellátása alkalmazás szinten,
  • általános működési hibák feltárása, elemzése és elhárítása,
  • MS Windows és Mac (esetlegesen Linux) alapú alkalmazások telepítése, üzemeltetése és karbantartása,
  • műszaki minőségbiztosítás,
  • a technikai változások tesztelése az egész szervezetben való bevezetés előtt,
  • ügyféltámogatás alkalmazások előkészítése, telepítése, illetve tesztelése során,
  • tranzíciókban való aktív részvétel és dokumentációkezelés,
  • folyamatos egyeztetés az ügyféloldallal,
  • ügyfélmegbízások alapján történő tervezés és megvalósítás,
  • rendszerleíró dokumentációk kezelése, változás esetén frissítése.

Elvárások:

  • 2-3 év releváns szakmai tapasztalat,
  • üzemeltetési ismeretek,
  • középszintű, magabiztos német nyelvtudás,
  • adatbázisok: Oracle SQL vagy DB2 kezelői ismerete,
  • technológiák: MS Windows 10, Mac OS X 10, Ticket Management System,
  • magabiztos német nyelvtudás, szóban és írásban egyaránt,
  • jó problémamegoldó képesség,
  • megoldásorientált szemléletmód,
  • magas fokú ügyfél-, minőség- és eredményorientáció,
  • hosszútávú részvétel a projektben,
  • határozottság és hatékonyság az ügyfélkezelésben.

Előnyök:

  • Angol nyelvismeret,
  • ITIL ismerete és alkalmazása,
  • fejlődésorientált gondolkodásmód.

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Rendszerüzemeltető

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Német (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.